Bai moldovean prost !!!

Mda… Moldovenii astia. Nu mai are lumea loc de ei🙂.

Acest post,este un raspuns,un repros poate pentru fiecare cuvant de “lauda” adus celor din estul Romaniei si celor din Rep. Moldova.

Pe mine,unu,ma zgarie urechea cand aud cuvinte gen : “aaa,esti moldovean”,”mo*** m**** de moldovean”. Sau cum mi s-a intamplat acum vreo 3 ani,ca eram prin Bucuresti,mai exact intr-un autobuz si controlorul ni s-a adresat : “mda,numai moldovenii fac asa”. Sau in Craiova; un domn de la politie : ” ce crezi ba,ca toti politaii sunt ca la voi la Moldova?”. Sau discutii atat de inteligente pe Youtube,Facebook,siteuri de stiri si dinalea,cu reprosuri si raspunsuri intelectuale. Autorii? Fara doar si poate,oameni cultivati si absolventi la Harvard (da sigur :)) ).

Da,probabil suntem prosti. Moldoveni prosti fara minte,si facem ca gorilele in calduri,oricand. Sau stai stai stai. Noi ne violam mamele,bunicile,matusile,surorile,in scopuri de binefacere,nu? Suntem ca acei oameni din antichitate,fara scrupule,sentimente…si dam cu toiagul in capul celor de langa noi. Sau inca una,care sincer m-a amuzat teribil. Suntem prostii Romaniei,am facut Romania de ras in toata Europa. :))

Da,asa este.Am facut de ras Romania,cu ce? va raspund imediat,mai jos. Sau :)), ” ce faci ba nene ba? iti iei tigari la bucata? vai de p*** ta,moldovean prost”🙂.

Da,aveti dreptate. Noi moldovenii suntem pleava Europei. Suntem regiunea aia saraca din Romania,unde lumea stramba din nas,unde totul e ca in antichitate,cu gorile,cimpanzei pe strazi,unde lumea iti da cu ceva in cap,pentru un colt de paine.

Noi,moldovenii,cu limba noastra romana🙂.

Gresit !!!

Voi,aia din vagauna aia de Bucuresti,unde nu ai loc de respirat. Acolo unde seara iti e frica sa mergi pe straduta mai slab luminata ca te lasa in curu gol,si daca nu ai noroc,te mai si perforeaza. Acolo unde un limbaj academic lipseste cu desavarsire. Ce ai Amoane? Limbaj Academic? :)). Da,dar in conceptia voastra,de mahala de Bucuresti,lucruri gen : furat,violat,crime, sunt lucruri frumoase,inteligente,pline de inspiratie,si sunteti smecheri.

Am facut de ras Romania peste tot in Europa? Cu ce? Cu Eminescu? Bacovia? Creanga? Alecsandri? Si atatia si atatia,care au adus cinste si cuvinte de lauda. Ei probabil erau prosti,pentru ca erau moldoveni nu? Si dand dovada de atata prostie,au creat opere. Si probabil Nadia Comaneci,fiind atat de redusa mintal/fizic,a luat 10 la olimpiada, din mila celor din juriu,care s-au gandit serios la faptul ca ea este din Onesti,un orasel din Jud. Bacau si e moldoveanca.

Sau,ce studenti pregateste Universitatea din Iasi? Studenti prosti nu-i asa? Ca doar,ei sunt moldoveni.

Bat pariu,ca in proportie de 60 la suta din romani,habar nu au ce s-a intamplat acum 152 de ani😉 . Sau ce inseamna 1 decembrie in Romania😉.

Da,fiecare regiune cu plevele lor,dar sincer o spun. Sunt alte regiuni din Romania,care sunt de fapt rusinea Romaniei. Sa nu uitam de primarul celebru dintr-un sector din Bucuresti.

Sau Cantemir,Lapusneanu,Stefan cel Mare, in “prostia” lor uriasa,au facut ce au facut.

Sau George Enescu a facut muzica din prostie😉.

Rusine sa va fie !

Violuri,crime si furturi exista peste tot in Romania.

Sau ce mi s-a intamplat acum ceva vreme. Aflandu-ma in Bucuresti,mi-am cumparat vreo 5-6 tigari,pentru ca nu mai aveam bani.  Mi s-a zis : ” ce faci ba nene ba? iti iei tigari la bucata? vai de p*** ta,moldovean prost” .  Dupa ceva vreme(2-3 luni),acel om care m-a facut moldovean prost,si-a cumparat tigari la bucata. I-am zis : “na ma,moldovean prost” si a cam tacut.

Sunt mandru ca sunt moldovean,sunt mandru ca sunt unul din prostii Romaniei. Sunt mandru ca stau intr-un oras frumos,linistit. Sunt mandru,ca sunt inconjurat de oameni calzi,la fel de mandri ca si mine ca sunt moldoveni “prosti”.

Acum,sunt deschis la critici,injurii si la orice,ca doar aia care se simt,sunt inteligenti si destepti,si isi permit.😀

Multumesc🙂

 

19 comments

  1. Constantin · · Reply

    Taci ca esti moldovean borat ! :))))

    1. Multumesc,moldovean borat😉

  2. esti un moldoveam prost baaa:))….

    nu te suport deloc:))
    incultule:))

  3. moldovenii-s prosti, ardelenii-s lenesi si inceti la gandire, oltenii-s…
    banatenii-s ” fruntea!” morosenii’s cam ignorati aici in oala denigrarilor regionale, bucurestenii au ceva cu provincia si toata provincia are ceva cu bucuresti.

    Eh, nu-i bai! n-are nimic, noi sa fim sanatosi asa prosti, inceti in minte si fruntasi cum suntem😀

  4. raza ta de soare · · Reply

    uite’l mah cum imi bucura mie okii raza mea de soare,mandria mea…
    oare kti bucuresteni sau impuscat citind asta?????=)))))
    tzuc

  5. well done !

  6. marius :D · · Reply

    toata ROMANIA E IN MOLDOVA…PAREREA MEA…BACAUANULE,,,,

  7. perfect deacord cu tine;)

  8. lokyta · · Reply

    shto-to ne nravitsa von v dveri, von NAHUIIIIIIII!!!!!!!!:))))))))

    1. de ce nu te duci tu?

  9. […] Stiti doar ca am o ura nemarginita pentru tot ce ingradeste si spurca Moldova. Detalii ! […]

  10. […] e sansa voastra, sa-mi dati meciul pentru postul asta ! […]

  11. Sunt Roman SI Sunt Mandru De Asta ! · · Reply

    Pe mine ma enerveaza foarte tare moldovenii, Bai frate locuiesc in italia de ceva vreme si na am niste prieteni din moldova, nu sunt prieteni de gasca dar ma inteleg cu ei, si cand e vorba de ceva si vreun italian sau altcineva intreaba daca noi suntem romani, ei nu, ei sunt Moldoveni, parca sau nascut cu 3 coaie si moldova nu e tot pamant romanesc. pana acum aproape toti prietenii mei miau spus ca moldovenii astea sunt cam diliti mintal. dar ce sa le faci, ei sunt din mama rusie , acolo te nasti cu 3 coaie !

  12. Nu am intalnit oameni mai jegosi, mai lenesi, mai prosti si mai prost-crescuti decat moldovenii…am batut tara…Europa in lung si-n lat…dar ca moldovenii…nu exista.Cred ca ar trebui inschisi in pesteri, sa nu aiba contact cu civilizatia.Nu de alta..dar exista un risc(destul de mic totusi), sa contamineze si oamenii.Spun ,,oamenii” pentru ca din punctul meu de vedere sunt catalogati drept o specie inferioara omului, o dezvoltare mediocra, putin peste maimuta(dupa caz, sub maimuta).

    1. Bai rateu al societatii

  13. Deci toti moldoveni pe care îi cunosc eu sunt de cea mai joasă speţă…si cunosc multi..si nu stiu decat sa arete cu degetul pe alti sa fure, sa insele si mai ales mentalitatea…nu am cuvinte destule pentru a spune ://!!!!! nici p*la in ei nu mi-as baga, se aseamana cu tigani moldoveni mult…..pisama-as pe,ei!!!!!!

    1. tu esti atat de prost incat nu-ti dai seama ce am scris in articolul asta si ca practic nu am nimic cu moldovenii.
      Iesi din Ferentari, scoate capul in lume domnule !

  14. Eu Eu · · Reply

    Si moldovenii pe care ii cunosc eu sunt niste idioti notorii. TOTI. absolut toti, am tot sperat sa gasesc exceptia. stiu ca exista exceptia, doar ca nu o intalnesc eu. prietena mea a stat la camin studentesc in bucuresti cu doua oltence si o moldoveanca. intotdeauna moldoveanca era cu scandal, era cea mai cea. anul urmator s-au schimbat colegele…surpriza..alta moldoveanca nebuna. si in caminele studentesti, moldovenii sunt priviti la fel. nimeni nu ii suporta, nimeni nu ii vrea.

    despre articolul tau, nimic de zis. repet, exista exceptii, dar cei mai multi dintre noi nu le intalnim. am impresia ca voi, moldovenii ok, ramaneti in zona aia, nu veniti la bucuresti.
    oricum bucurestiul despre care vorbesti tu in articol este sufocat de moldoveni, olteni si alte specii. daca ar fi sa plece toti care nu sunt nascuti in bucuresti sau care au parintii nascuti in iasi, dar ei sunt din bucuresti…..ar ramane foarte putini. nu suntem sufocati ca vrem noi, ci ca ati venit voi peste noi.
    si despre treaba cu ti-e frica seara sa iesi in oras si bla bla…vrajeala. asa ziceam si eu inainte, dar nu patesti nimic….
    in plus, tigani sunt peste tot ….doar pentru ca si bucurestiul e plin nu inseamna ca e un oras mai jegos ca altele…
    nu mai argumentati valoarea unei regiuni in nr personalitatilor care s-au nascut acolo. e cel mai prostesc lucru…. pana la urma, pot spune ca alt argument nu aveti… am dreptate?
    romanii se lauda intotdeauna cu trecutul…ce i-am batut pe turci ce bla bla… asa o ardeti si voi moldovenii….ca il aveti pe eminescu…. e mort demult, laudati-va (cand puteti) cu o contributie la P.I.B la fel de mare ca actuala voastra contributie la rata abandonului scolar sau la actuala contributie la redactarea stirilor de la ora 5.
    no offense.

    un moldovean cinstit nu are nevoie sa argumente…si nu pune botul la tot ce zic ceilalti.. daca pui botu, inseamna ca te simti lezat, deci te regasesti in ce spun altii. bucurestenii sunt rai, dar eu inteleg afirmatiile astea cu “moldovenii sunt prosti”…pentru ca si eu am avut contact numai cu prosti…si sunt sufocat de moldoveni in muntenia..dar asta nu inseamna ca treb. sa actionez la nervi si sa generalizez.
    respect!

Zi-mi ce ai pe suflet !

