Alba ca Zapada si cei sapte tiristi (partea I), by Amon & Mishu

[In inteligenta noastra,am scris o tampenie.Momentan e doar partea I,si cat de curand va urma si partea a doua. Stim,avem probleme cu capul :))]

Si cica era odata,intr-un taram uitat de lume,un ghertoi. Si el era un smecher,cu lant de 5 kilohectri de aur la gat,cu un mertan puscat,era seful unui clan mafiot din cartierul rau famat in care locuia.Avea o fata de numai 18 anisori,care umbla din floare in floare in cautarea fericirii. Neavand o mama sa o hraneasca de mica,s-a apucat de supt la 12 anisori. Era cea mai smechera din curtea scolii,dand clasa concurentei. Si toate mergeau bine,atat pentru ea,cat si pentru tatal ei,pana intr-o zi cand,stimabilul ghertoi a intalnit o frumoasa craiasa. Ea venea dintr-o clasa sociala inferioara,dar ce conta…iubirea e oarba. Ea nu-l iubea,vroia doar averea lui si sa fie o doamna.
– Mai barbate,ii spuse intr-o buna zi. Eu ma uit la fiica ta, si nu-mi vine sa cred.
– Ce nu-ti vine sa crezi?
– In fiecare zi face traseul,avand o reputatie greu de egalat.
– Asa si? Daca asta ii place la fata tatei,las-o sa invete.
– Pai hai sa facem bani…
– Pai cum asa?
– Daca tot ii place,hai sa o trimitem la produs.
– O idee buna.Uite de asta te iubesc eu “pa” tine.
A doua zi,tatal si mama vitrega stateau la masa in bucatarie si imparteau o sticla de rom.Numai ce,apare Alba ca Zapada de la scoala.
– Am sosit. Sa vezi tata…
– Stai jos fiica mea. Am stat si m-am gandit cu maica-ta,la viitorul tau. Nu vreau sa ajungi vreo depravata fara viitor,care nu are un loc de munca. Doar,eu cat oi mai trai?
– Si la ce te-ai gandit? Zise Alba ca Zapada nedumerita.
– Nu demult am observat ca ceea ce faci este o pasiune inascuta,dar productivitate zero. Asa ca, noi ne-am gandit sa produci ceva din asta. Mancare de la mine ai,casa ai,droguri si bautura la discretie,ce iti mai trebuie? Vreau sa imi arati ca esti demna de ceea ce primesti aici.
Alba ca Zapada sta putin pe ganduri si raspunse.
– Mie nu-mi prea convine.
– Dar de ce ?!!!!!!!! Se ridica batranul de la masa trantind sticla cu rom.
– Pai sa inteleg ca banii vor fi impartiti la trei,si eu nu voi ramane cu mare lucru. Si am niste principii pe care ma bazez si nu vreau sa le incalc,pentru ca sunt o domnisoara care se respecta.Eu nu ma vand !!!
– Cum iti permiti,nerusinato?! Sa vorbesti asa cu tatal tau,cu cel care ti-a oferit totul pe tava,zi-mi !!!
In acel moment,ea a inceput sa planga. Mama vitrega o privea sfasietor dar razand se apropie de ea,ii da doua palme si ii spune calm.
– In pastele ma-tii de curva. Atata timp cat eu stau in aceasta casa,vei face ceea ce iti poruncesc eu si cu tatal tau.
Atunci cu lacrimi in ochi,cazand pe ganduri,raspunse:
– Bine…
Dar in adancul sufletului ei isi crea un plan pentru a scapa din imensul iad pe care parintii i-l crease.
– Bine,de luni te apuci de munca. Si sa nu spui ca suntem rai,iti vei face singura programul,in asa fel sa fi buna de pe o zi pe alta,cinci zile pe saptamana.
Trecuse doua zile,iar planul din mintea fetei prinse aproape conturul final.
– “Voi pleca de aici”,isi spunea ea in fiecare zi.
Venise in sfarsit ziua plecarii. Isi puse in ghiozdan tot ce ii trebuia pentru a supravietui cateva zile. De bani nu era problema.Goli conturile parintilor si pleca.
– “Cu Dumnezeu inainte”,spuse asta facand primul pas pe soseaua de centura de la marginea Bucurestiului.
Intre timp,mama vitrega a aflat de plecarea fetei. Cauta repede in agenda telefonului doi camatari si ii trimise sa o ucida pe Alba ca Zapada.
Cei doi ucigasi o gasisera in barul tiristilor de la intrare in capitala.
– Ti-a venit ceasul !!!
– “Daca nu ma ucideti,va servesc cu o bucata de savarina,pe amandoi”,spuse ea afisand un zambet hipnotic.
– Bai Dane? Ce avem de pierdut? Ii spunem maicasii ca am omorat-o,oricum nu are de unde sa afle.
A doua zi,mama vitrega deschise televizorul pe stirile Pro Tv si incremenise. Stirea suna cam asa :
“Fiica unui mare mafiot din capitala,a oferit un show erotic tuturor persoanelor din barul tiristilor “Geamuri Sparte” de la intrarea in capitala.
La auzul acestei stiri,femeia innebunise. Incerca sa faca un plan,pentru a o ucide pe fiica vitrega.

Si Mishu🙂

3 comments

  1. :)) foarte tare :))

  2. Penal :)))

  3. Amon & Mishu….Trazniti rau!::*:))…
    mi-a placut baa:))

    Partea a 2 a:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

