De ce nu-mi plac mie manelele

De ce nu-mi plac manelele? Pai sa ne gandim serios acum… Ceva sentiment sau de fapt, ce iti spune o manea? Ce iti transmite? De ce urasc eu manelele, am sa scriu in cele ce urmeaza.

1. Nu consider maneaua un gen muzical (asta e personal).

2. Nu pot sa ascult versuri proaste si oameni care efectiv plang.

3. Nu ma intereseaza ca Sorinel Maimutoiu are 70 de kg de aur la gat si masini cat cuprinde. Chiar deloc !

4. Cum mama naibii sa asculti manele? Cum naiba sa adori o manea? Sau cum p**** masii sa idolatrizezi un manelist?

5. Stilul vestimentar – Fail. Bine, nici eu nu adopt un stil vestimentar extraordinar, iar uneori stiu ca ma imbrac foarte prost. Dar nu e bai. Recunosc ! Nu am gusturi vis a vis de garderoba. Dar atata cat sa ma imbrac simplu si cat de cat oukey, sunt in stare. Dar cum naiba sa iesi pe strada in haine roz bombom care iti “orbesc” vederea fara sa vrei. La fel, incaltamintea, plina de sclipici si alte tampenii. Tricou S.H. sau fake cu D&G, Armani si alte de astea.

6. Am lucrat ca barman la o discoteca, si eram inconjurat in permanenta de colorati. Sunt unii tigani cu bun gust, dar sincer, imi permit sa generalizez. Tiganul e tot tigan si cu asta basta. Veneau tigani borati, parfumati peste miros de transpiratie si ma apuca holera. Apoi, toata lumea da vina pe noi, romanii, ca noi suntem rai in privinta lor. Dar cum naiba sa procedezi, atunci cand un tigan vine si iti da in cap, atunci cand un tigan trece pe langa tine si rupe cu texte, atunci cand un tigan se crede mai destept ca tine, atunci cand un tigan te fura, atunci cand un tigan te ameninta? Sau atunci cand tiganii sunt pe manele?

7. Ma bucur, ca nu m-am nascut intr-o familie de manelisti si ai mei mi-au oferit o muzica buna.

8. Cum naiba sa asculti manele?

9. De ce naiba sa asculti manele?

10. La party-uri merge o manea? Cum asa? Exista blues, muzica pop, dance, populara (asta mai merge), dar nu manele. Daca dansez pe muzica unui manelist, inseamna ca sunt la fel de destept ca si muzica lui (nul).

Bonus : ma apuca dracii. Vine festivalul de 1-2 mai si o sa rupa de manele !!!!

 

9 comments

  1. Agree!!!

  2. foarte amuzant postul 🙂 si imi place si blogul.
    multumesc ca ai trecut pe la mine.

    1. ma bucur ca te-a amuzat 🙂 si ma bucur ca iti place 🙂

  3. Agree in totalitate!!Mai ales cand vezi unu cu tricou roz pe el sa nu ii trantesti o palma in cap poate so trezi la realitate 😀

  4. Bogdan · · Reply

    Ce aveți mă cu manelele? Eu unul ascult acest gen, sunt manelist înrăit!

    1. Felicitari.

  5. esti un retardat daten mortii matii

    1. No no no =))))

Zi-mi ce ai pe suflet !

