De ce nu-mi place Nirvana !

Cip stie ca nu-mi place Nirvana. Cip stie ca eu consider muzica de la Nirvana o chestie pentru descreierati si Cip mai stia ca trebuie sa imi dea un clip sa ma amuz. Dar pana la clipul dat de Cip, vreau sa vedeti, de ce consider Nirvana o trupa de descreierati.

Enjoy !!! (trebuie sa va uitati la tot)

Bun, nenea Cobain ne-a distrat intens cu starea lui euforica cauzata de “paine cu pate”, a zbierat ca un descreierat, a scuipat pe camera si a trantit chitara. Intr-adevar, ce a aratat el in concerte a fost cu adevarat o arta (aruncatul in tobe,batai) si intr-adevar, sunt un fraier, ca nu gust prostiile de gen. Raman la parerea mea din toate timpurile : Nirvana S**** !! Doar muzica facuta la “drojdeala”, sub influenta drogurilor.

Acum sa postez si clipul pe care Cip mi l-a recomandat.

Baga mare nene !!!

Ascultati Nirvana pentru stari proaste. Daca aveti chef de dat cu capul de pereti, ascultati Nirvana !


4 comments

  1. :)))))=)))))

  2. Fiind fan Nirvana , nu pot spune ca sunt de acord cu tine.. in totalitate:)), dar trebuie sa recunosti ca macar partea instrumentala e destul de buna 😀

  3. Mmmm.. · · Reply

    Sugi pula.

    1. Sa traiesti:)!

Zi-mi ce ai pe suflet !

