De ce urasc eu tiganii (dc ce sa nu?)

Nu am vrut sa ajung sa scriu postul asta :)), am vrut sa le dau o sansa… dar mi-a cam ajuns. Am si lucrat intr-un mediu de colorati, acum ceva timp, si am vazut ce si cum. Dar ieri, aflandu-ma la un bar si jucand la pacanele (asta e noua mea dambla :)) ), am avut parte de tot tacamul. Tigani + aparate = bad choice ! Erau 5 tigani pe un aparat. Nu tigani de aia colorati, adica cu fuste, palarii si dinalea, nu. Tigani de astia romanizati, care umbla cu ciordeles, care stau in blocuri de nefamilisti (Evazatu’), care pleaca in italia cu marfarul si vin cu masini de lux. Miroseau a hoit, a parfum ieftin dat peste transpiratie. Eu ma jucam la doua aparate mai incolo (luasem 60 de lei din prima) si nu mai suportasem mirosu. Imi aprind o tigara, sa mai acopar mirosul. Vanzatoarea iesise afara, ca nu era de stat. Unul din ei il tot freca la cap pe ala care juca, ca stia el o metoda sa dea mult aparatu. Mai tiganeasca, mai in romana, se intelegeau ei. Eu nu intelegeam, si nu ma prea interesa. Imi vedeam de joc. In fine, nu de asta ii urasc. Oricum erau batuti in cap – au pierdut in jur de 400 ron. Eu eram pe plus cu 70 de lei din cat am jucat  (de 2 ori). :))

Acum sa va zic de ce ii urasc eu, de ce domnle, am eu ceva cu ei :

Nota : Imi permit sa generalizez, desi stiu ca exista si tigani de treaba, dar imi permit. Asa fac si femeile, nu? Cand spun ca toti barbatii sunt niste porci, desi sunt si barbati cu bun simt.

1. Tiganii nu au auzit de “teorema” bunului simt. Nu poti discuta ceva omeneste. Ei nu pot sa intoarca celalalt obraz. Nu !

2. Ei nu stiu sa se poarte in societate. Pe langa faptul ca nu au minimul de clase, se mai si dau inteligenti.

3. Ei nu stiu ce e ala sapun. Ei nu stiu ce e aia apa. Se spala? Atunci de ce naiba miros a canal?

4. Cand un tigan se imbata, neavand minte, incepe sa faca ca o maimuta in calduri.

5. Tiganii fura !

6. Tiganii sunt considerati romani in alte state, si asa orice strain, ma considera pe mine si pe toti romanii, niste tigani.

7. Tigan – caracter O

Si desigur, mai sunt multe motive pentru care ii urasc. Puteti sa spuneti ce vreti, eu pe a mea o tin.

Eu sunt cetatean roman. Imi iubesc tara, neamul, poporul si istoria. Si nu accept ca minoritatile sa faca ce vor aici in tarisoara noastra. Si cu ungurii e aceeasi poveste. Si daca au cetatenie romana ce? Merita? Asta e intrebarea. Merita un tigan, cetatenia romana? Merita acest privilegiu? Stiu ei istoria romanilor? Stiu ei literatura romana? Stiu ei ce inseamna omenia si bunul simt? Stiu ei ce inseamna toate treburile astea?

Acum sper sa nu ma frecati la cap, si sa rasara unu care e intr-o asociatie pro tigani, pro minoritati, si sa imi zica ca gresesc. Iar apoi sa imi tina morala ca sunt asa si pe dincolo. Par rasist? Foarte bine, chiar sunt rasist (in legatura cu tiganii si ungurii, desigur).

======

Tot astept sfarsitul lumii si vad ca nu mai apare. Probabil satana si d-zeu s-au oprit la un bar, la iesire din rai/iad sa bea o vodka. Si sigur ne pregatesc ei o surpriza. Dar sa ma lase sa dorm linistit la noapte, ca nu am chef sa ma trezesc pe la 5 si sa stau la coada.

Chiar, eu unde ajung? In rai sau in iad? Cred ca in iad, mai ales ca am scris si postul asta. Am sa ard pentru eternitate, in focul dragostei si iubirii, si am sa ma scald in inimioare =)) 🙂

32 comments

  1. raza ta de soare · · Reply

    deci raza mea de soare sunt de acord cu ce ai zis tu pana acu,dar sunt lucruri kre le shtiam toti de mult timp,iar io kiar pot sa confirm k punctul numarul 6 kiar asa e,de knd sunt aci printre straini acelashi lucru aud tot timpul “k romanii sunt tigani sau tiganii sunt roomani” ceea ce ma deranjeaza shi mai mult,dar k sa devii rasist iti trebuiesc motive mult mai intemeiate…nu incerc sa judec sau sa fac sa skimbi parerea…shi oricum la ora asta am cateva paharele de vodka la bord dar nu asta conteaza…oricum ce vreau sa spun e k hahhaahhahahahhaaahhahhahahhaha ghici ce ….. am uitat haahhahhahaahhaha ….. cine citeshte commentul il rog sa nu se cracaneze de ras

    1. elisabeta · · Reply

      Pana una alta, draga domnule/doamna v-as sugera sa acordati mai mult timp punctului 6. Asta numai daca sunteti roman/romanca. Si nu ma refer doar la cetatenie.

  2. din cauza tiganilor am ajus sa fiu rasist. De dimineata (chiar si acum cand iti scriu tie) tiganii se strang in fata scarii mele (nu am decat un singur vecin tigan – el mai cu bun simt ea ca toate tigancile) toti frati si surori intre ei .si pana seara pe la zece (bineinteles cu o pauza mica , cand e prea cald afara) stau si tipa…. si racnesc ba la puradei ba la cutare din capatul celalalt al incintei….. M-am saturat , chiar ma gandesc sa ma mut dracu` in alta parte din oras unde sa nu fie ciori :d , si treaba cu tiganii din strainatete…. romani ne-romani au distrus imaginea tarii in asa hal incat nu mai conteaza pentru “strainei” culoare pielii…

    _
    white and proud
    _
    We must secure the existence of our people and a future for White Children.-david lane

    1. \m/ oleeeeeeeeeeeeeeeee

  3. […] Sa nu am parte de tiganime atunci cand merg pe strada, si sa stau cu grija ca poate imi primesc ceva in […]

  4. Alex7Raider · · Reply

    Mdea… Tiganii sunt niste oameni nespalati lipsiti de bunul simti si de altele…Sunt de acord cu tot ce scrie in acest topic !
    Sunt tigani , putini dar sunt care se ingrijesc vorbesc frumos si nu ai treaba cu iei .
    Ii vad in fiecare zi ca stau in fata alimentarii si discuta 🙂 (Ca oamenii)
    Daca ar fi toti asa nu am mai avea probleme cu ei

  5. Antonescu de traia.. bine o mai duceam !!

  6. Sunt in totalitate de acord cu tine!!

  7. cred ca nu mai exista roman sa nu urasca tiganii nespalatii care nu stiu ce e aia baie si cu ce se mananca e se spala doar vara cand se duc sa faca baie in balta la tara eu ii urasc pentru 1.l-au batut pe tataia 2.m-am batut cu 2 tiganii si normal ca au mai venit 10 insi si a trb sa fug 3. nu au bunul simt ce dracu e ala?nu-i asa 4.se cred superiori noua 5.injra intruna peste tot e un copil cu mama in parc vezi un tigan ca mananca seminte si scuipa si incepe cu spalami-ai si mancami-ai concluzia II URASC CU TOATA FIINTA MEA CU TOT SUFLETU CU TOTA INIMA II URASC MAI MULT DECAT IMI IUBESC MAMA SUNT UN RASIST INFOCAT

  8. Antimanelist · · Reply

    Satul de tiganie pana la loc cmda…poate vreun meteorit din cer sau vreun cutremur mai serios ne face treaba…

  9. Mihai · · Reply

    Tiganii sunt cele mai ratate finte se cred smecheri mereu cei mai infecti sunt cei pana in 18 ani uneori imi vine sa ii calc in picioare dar imi fac probleme .. ei sunt uniti daca un tigan se ia de mine si eu il bat vine cu alti si cand mergi acasa trebuie sa ocolesti sau sa te complici faza e ca noi romani nu suntem uniti pai astea dejea ne-au stricat tara sunt niste rebeli niste nimicuri ei nu platesc taxe ei derajneaza linistea publica ei sunt foarte prosti sunt saraci fura dar sunt smecheri nu inteleg cum rasa asta ne domina pe noi au toate calitatile proaste ce le poate avea un om… ar trebuii sa ii mutam pe toti pe o insula pustie si acolo sa ramana lichelele astea ma gandesc ca tara noastra ar putea realiza multe daca nu ar fi ciorile astea nu inteleg de ce oare fix in romania sau nascut … jur ca o sa imi iau un pistol din afara dela luat pe sub mana fara acte fara nimic si mai tai din ei dai drecu ar trebui sa luam atitudine sa ii mutam sa ii dam afara sa stea pe camp unde vor ei exista blocuri pline cu……. nu stiu cum sa ma exprim daca le zic animale jignesc bietele finte. Sunt foarte urate blocurile nu e platit nimic foarte jegoase manele la maxim galagie.. si nimeni nu face nimic ar trebui sa fie izolati si invatati cum sa se poarte indiferent de varsta sa fie pedepsiti sa fie batuti si sa le intre in cap ce e bine si ce nu. SUNT RASIST SI MA MANDRESC nu imi pasa ce zic prosti cand o sa va fure posetele la mame bunici sa va vad atunci

  10. I H8 GIPSY · · Reply

    Ii urasc din suflet! Sunt doar niste gunoaie la noi in tara, si ca orice gunoaie ar trebui aruncate. In seara aceasta am vrut sa vin acasa si pe drum numai ciori peste tot ( autobuz, pe strada, in locale ). Sunt satul de chestiile astea ca nici fiinte nu le pot numi. Eu cred ca se trag din c*cat pentru ca put exact la fel , si au aceesi culoare. Chiar m-am saturat de scarbele astea ordinare, asta nu e rasims e pur si simplu adevar, nu pot sa ii inteleg pastia ca ” ce avem cu ei” si tot felul… Ei ce au cu noi? Eu ne’ar arata noua respect? e adevarat ca putem fi mai presus ca ei sa nu actionam in acelasi fel dar nu se mai poate. Ar trebui toti stransi si lasati departe de restul populatie ( o insula , un lagar ceva..) nu merita nimic aceste gunoaie, sunt doar niste prosti care vor doar sa ajunga ceva. Mooor cand vad prichindei mici care chiar se cred ceva ( chiar in seara asta zicea unul ca ” uite’o paia buna, abia astept sa o bag intre blocuri sa o … si dupa o si bat ” si nu mai stiu ce a zis… si panarama mica avea doar vreo 10-11 hai poate 12 ani ). Parerea mea e ca ar trebui toti sa stea in ghene acolo un le este locul printre gunoaie.

  11. Basist si urasti tiganii? nu se leaga.Basescu cu ajutorul tiganilor si-a extins afacerile si chiar s-a inrudit cu ei.Legat de subiect , putem incerca sa starpim samanta asta , impreuna.Trebuie sa fim uniti exact cum sunt si ei.Daca e sa ne strangem suficienti putem sa-i eradicam pe rand , pe orase.Daca banuiti la ce ma refer si sunteti de acord putem incepe.Astept pareri

    1. :))) basist ma refeream la cantaret de chitara bass.

  12. alexthethug · · Reply

    Hitler a avut dreptate,nu exista alte rase in afara de cea alba care sa fie civilizate si sa nu fure/insele/omoare/etc..

  13. tigani…ce cuvant inselator…Adevarat ce se spune insa cel mai deranjator lucru in afara ca sunt nespalati,paduchiosi,nesimtiti ,borati si pot continua tot asa, este faptul ca in strainatate sunte vayuti noi adevaratii romani foarte rau….pot sa zic ca sunt un pic RASIST!!!!

  14. Adolf Hitler · · Reply

    Bagamias pula in ei de tigani care put a diariee cu mucegai muieeee tiganilor de pretutindeni muieeeeee ati facut tara de ras……muieeee

  15. alexutzu · · Reply

    Ii urasc din tot sufletul! Sunt niste jegosi care stiu numai sa fure, sa scuipe si sa ne faca de ras.Am fost batut de tigani si mi-au furat si banii de 2ori. M-au prins la colt si am indurat. Unde esti Antonescule?? 😦 . SUNT RASIST SI MA MANDRESC! sper ca oti tigani sa moara in chinuri

  16. moarte tiganilor !!

  17. Alexandra Maftei · · Reply

    Nu are nimeni curajul sa faca cu tiganii ce a facut Hitler cu evreii? Ca m-am saturat pana in gat de tigani. Am ajuns sa merg ziua cu frica pe strada caci nu este prima data cand sunt “usurata” de telefon sau bani :((

  18. Sunt 100% de acord cu el(Amon) in primul rand pentru faptul ca tot ce stiu ei sa fac este sa fure,sa cerseasca,sa insele,sa violeze,sa ameninte si bine inteles,sa ne faca de cacat ori unde merg ei cu trupele de ciori,acum 1 an si 4 luni daca nu ma insel eram in autobuzul 313 in Tineretului(Sincai) si imi aprind o tigara,vine o cioara de vreo 25 de ani si-mi cere o tigara,am zis nu,ma amenintat ca imi face nu stiu ce ca nu stiu cum si tot am refuzat(pentru ca era tigan nu de alta)a plecat intr-un final,dupa 5 minute ma trezesc cu un pumn in fata,cad jos si in timp ce incercam sa ma pun pe picioare mi-au dat un picior in fata si atunci am ramas lat,in timpul ala ei ma controlau prin buzunare si mi-au luat tot ce au gasit(chiar si un pix de un leu,in pula mea),m-am trezit la urgente dupa vreo 2 ore,mare noroc am avut ca niste curajosi i-au urmarit si mi-au recuperat lucrurile…mai putin pixul:( …pe de alta parte am noroc ca stau in sectorul 3 unde nu prea sunt tigani si mai nou avem firma de securitate printre blocuri deci ma simt mai in siguranta

  19. GRR!Frati si surori,eu din cand in cand le arat stele verzi. personal ii apar p cei la ananghie.Mi-am jurat sa fiu justitiar.O recomandare pt voi toti este sa mergeti la SALA si p la un club d ARTE MARTIALE FULLKONTACT.Nu va deconspirati,lucrati cu tact.Sa ne asumam responsabilitatea si privilegiul d a fi albi.Facem pentru noi si pas cu pas intro zi nu or sa mai fie nici poveste.Nu e nici o rusine sa fim versatili daca ne gandim LA SATISFACTIA SUFLETEASCA.Unii dintre noi au forte diferite >trupeasca,intelectuala,materiala si spirituala.Sa fim ingeniosi iar tanguielile sa fie hartie igienica.Sa ne bucuram d viata fara menajamente!

  20. Herr Hitler · · Reply

    Adevărul e că noi,cei care îi urâm pe țigani,suntem puțini.Românii îi adoră pe țigani!Și ca să vă arăt cât de proști sunt românii,vă reamintesc un episod.Vă amintiți când cioroiul de CONNECT-R a purtat acel tricou inscripționat SUNT BORÂT(ȚIGAN)?Mulți români îl strigau,urlau,îl aclamau,de parcă cine știe ce căcat ar fi făcut,parcă era erou național,nu alta!
    Un țigan bun e unul MORT !
    Așa că soluția e ca noi,cei puțini(cam 1.000.000 de români estimez eu)să ne unim și cu orice preț să ucidem toți țiganii din țară până dispar!
    MOARTE TIGANILOR !!!

  21. Si eu urasc ffffffff mult tiganii.
    Stau in bloc si am cativa pe scara.
    M-am saturat de tot ce fac ei si de felul in care se comporta!
    Ciori borate
    Ii vreau morti!!!

  22. Anonymous · · Reply

    Ce ai cu ungurii a ? Ce te-au facut ? Ei fura ? Miros urat ? Wat ?

  23. Ce va mai place sa va bateti joc de tigani 😉

  24. Si eu urasc tiganii!!! Cu ungurii nu am nimic ba chiar ii respect. Moarte tiganilor!!!!

  25. Oameni buni mam saturat de ei futule rasa de jegosi . Noi de ce nu putem fi uniti ? Ca nu vrem . Daca am fi vreo 50 pe judet am juca bambilici cu ei . De ce nu putem asta . Noi romani suntem mult mai puternici decat toata europa dar uniti . Sa ne strangem incetu cu incetu de la mic la mare

  26. calin_dolha@yahoo.com · · Reply

    subscriu ,tiganii sunt Un Specmen rar ,dansează ,canta si se inmulţesc mai des ca si iepurii,,Atenție ,in 25 de ani o sa fie majoritari ,Vai de valorile noastre

  27. 1. Un tigan l-a inselat pe tata de 2 miliarde lei.
    2. O cioara borat a inselat un unchi cu sute de milioane.
    3. O cioara minora mi-a spart masina.
    4. O cioara borata mi-a furat telefonul din firma.
    5. O boratura de tigan m-a inselat de 2200 lei.
    ….
    Cumva trebuie sa ne adunam ca politia nu poate sa faca nimic si sa facem noi legea cum fac si ei!
    Sa punem la respect ciorile astea, sa stie de frica!

  28. Fut in gura toate INDIENII din ROMANIA !!!

  29. Anonim · · Reply

    Numele meu este Ionut si vreau sa spun ceva ce ma deranjeaza.Da sunt neo-nazist,urasc ungurii si tiganii.Le doresc moartea tuturor indiferent cat sunt ei de buni sau cinstiti.Cheloo de la Parazitii purta un tricou cu “14 White and Proud” si a fost amendat de catre CNA iar lumea a fost deranjata.Dar Connect-R ala cand a purtat un tricou pe care scrie “Sunt tigan” nu a mai fost amendat? Baga-mi-as pula in rasa lor…moarte tiganilor…sa starpim cuiburile.Fara mila si regrete,impuscati toti la perete.Heil Hitler…Sieg Heil…Heil Romania…Moarte tiganilor.

Zi-mi ce ai pe suflet !

