Creditul de refinantare BCR – Chiar asa, cu cine faci banking?

Pe 6 iunie 2011 s-a lansat prima campanie BlogalInitiative din Romania. 

Ce presupune aceasta campanie?  Sa demonstreze ca si social media poate aduce beneficii.

Asadar, BlogalInitiative incepe prima campanie cu BCR – Creditul de refinantare. Campania se va desfasura pe perioada 6 iunie-4 iulie 2011 . Tin sa precizez ca partenerul oficial al acestei campanii este Revista Biz iar in juriu se vor afla 3 persoane, persoane reprezentante ale Revistei Biz, BlogalInitiative si BCR.

Acum parerea mea sincera despre aceasta initiativa. 

Am ramas uimit atunci cand am aflat de initiativa. E o chestie foarte meseriasa iar cel mai interesant lucru e acela ca BCR se implica in dezvoltarea blogosferei.

Cu cine faci banking?

De la un simplu spot publicitar s-a ajuns la o campanie foarte interesanta, iar intrebarea “cu cine faci banking?” a ajuns pe buzele tuturor romanilor. 

Cu creditul de refinantare de la BCR, poti face chiar ce vrei tu. De exemplu : Am mai multe datorii spre diferite banci, iar atunci cand vine timpul sa platesc, imi vine destul de greu sa platesc fiecare in parte. Va dati seama ca pot exista anumite lucruri pe care le pot omite. Asa ca Creditul de Refinantare de la BCR este menit sa simplifice totul.

Acum ma adresez voua, cititori. In caz ca esti blogger si vrei sa pui umarul la treaba si sa ajuti blogosfera romaneasca, te invit sa participi si tu la BlogalInitiative.

3 comments

    1. Domnule cip… credit de refinantare?

  1. Bloggingul a aparut ca raspuns la nevoia oamenilor de a interactiona, de a vorbi unii cu ceilalti, de a impartasi experiente, de a critica, de a lauda etc. Ceea ce se intampla mai nou in Romania cu blogging-ul “profesionist” mi se pare de-a dreptul dezgustator. Proiecte si proiectzele sustinute de bloggeri care vor doar sa castige bani, corporatii lacome si lipsite de orice scrupule in a se promova, asta e tot ceea ce se intampla in ultimul timp. Asistam la o decredibilizare totala a fenomenului si la o dezbracare de sens a sintagmei “social media”. Nu mai avem de-a face cu “social” media, ci cu o media din ce in ce mai “commercial”. Baiatul asta pe nume Birta putea sa restranga aceasta idee doar la campanii de CSR, la chestiuni in folosul comunitatii. Mi se pare de-a dreptul scarboasa aceasta asociere cu campanii comerciale, in care bloggerii sunt obligati sa inceapa o Cantare a Romaniei “sui-generis”, digitala de data asta… La fel de scarboasa mi se pare si incercarea BCR de a corupe bloggerii…

Zi-mi ce ai pe suflet !

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: