Oameni si oameni ;)

Cred ca m-a cam batut soarele in cap azi. Am eu asa draci.

Deabia am ajuns la Bacau, si era prea frumos sa fie adevarat. La ocazie m-a luat unu, care nu stia romana, decat foarte putin. DA ! Ati ghicit. Era ungur. Si a incercat el sa vorbeasca cate ceva cu mine, dar eu nu-i dadeam sansa sa imi spurce mie tot ce am. Sa ma frece cu “no, ighen baci”. Si apropo, eu nu prea vorbesc cu soferii sau cei de langa mine atunci cand merg cu ocazie/autobuz/tramvai/elicopter/racheta nucleara sau submarin. Nu, nu vorbesc. Dau aceeasi bani ca vorbesc sau nu… si in plus sunt “music maniac” si imi place sa frec castile alea la volum maxim.

Bun. Si acum sa ma leg un pic de ceva. 

Probabil si voi aveti cunostinte care din nu stiu ce motive nu le suportati. Oameni de aia care te freaca la cap, ca nimic nu e bine in ceea ce faci, ca defapt ei sunt reprezentantii cometei pe pamant si intruchiparea perfectiunii.

Da sa ma f**. Defapt ei nu sunt decat niste copiute manipulate involuntar de altii. 

Si mai era unu : ” ca da ba, ca acum ai si tu blog si te dai mare”

Nu ma dau ba mare. Nu m-am dat niciodata mare cu el. Si in plus sunt constient ca blogul meu nu atinge nici un fel de standard, dar il am. Si atata timp cat nu ma dau mare cu el, nu cred ca trebuie sa primesc astfel de reprosuri. 

Si stiti si voi, mai sunt oamenii aia, care incearca sa fie in centrul atentiei oricand. Si asta nu e tot. Ii considera si pe cei de langa, niste pleve ale societatii. Ca da, ei au facut un liceu de elita si altii au facut un liceu tehnic. Intrebarea mea : Cu ce te ajuta sa ajungi un robot, cu cunostinte enorme, sa clachezi la orice drama si sa nu-ti fii trait copilaria?

Nu am nimic cu cei foarte destepti, atata timp cat stiu sa gandeasca de ce negru e negru si alb e alb.

Si ador oamenii aia care se autoproclama, autopreaslavesc. Aia sunt cei mai tari. Aia sunt atat de prosti incat raman captivi in propriile lor vise, fara sa aiba vreo legatura cu realitatea. Sunteti true !

Si poate unii din voi cred ca eu vreau sa fiu un super mare hiper mega blogger. Niet spasiba. 

Zi-mi ce ai pe suflet !

