De ce sa interzicem fumatul? Pentru ce?

Ieri s-a adoptat legea prin care este interzis sa fumezi in locuri publice.

Eu daca vreau sa fumez o tigara ce ar trebui sa fac? Sa ma duc repede acasa, sa fumez o tigara? Sau imi vor pune senzori pe casa, sa simta gudronul?
Nu sunt de acord cu asta. Si nu din cauza neaparat ca sunt fumator activ.

Cand s-a facut legea aia cu spatii pentru fumatori si nefumatori, eu le-am respectat. Daca mergeam intr-un pub/local/hotel, ma asezam la fumatori si ma afumam eu, pe mine, nu pe altu. Daca merg pe strada si ma apuca dorul de o tigara, imi aprind si fumez si am grija unde suflu fumul, iar chistocul il sting frumos pe tabla de pe cosul de gunoi si apoi arunc la gunoi. 

Mi se pare aberant. Dupa ce ca tigarile costa o avere din care 70% sunt accize, handicapatii care primesc aceste accize, s-au gandit ei asa sa interzica. Si da, sunt constient ca tigarile sunt toxice, da e problema mea ce fac cu sanatatea mea, nu? 

Nu sunt de acord….. atata timp cat nu deranjez pe cel de langa mine, atata timp cat nu suflu nimanui in fata, atata timp cat nu dau tigari copiilor si atata timp cat le dau peste mana copiilor care fumeaza.

Daca tot arunc banii pe tigari, as vrea sa le fumez totusi linistit, sa nu ma frece nimeni la cap.

P.S. Bun, daca ma prinde politia ca fumez, ce imi face? Imi pune Tutuno-metru sa suflu? :)))

Si alcoolul este interzis in locurile publice, dar tot se bea. Chiar acum, ma duc sa imi cumpar o bere si ma asez pe banca din fata (pe bulevardul principal) si nu ma salta nimeni ;). In cel mai rau caz, o sa treaca unul si o sa imi ceara sa bea si el.

Huuu, jos bai comunistilor, retardatilor. Parlament plin de vacari ajunsi sus cu banii altora.

Jos panaramelor !

12 comments

  1. Tutuno-metru =))))))

  2. Şi să îţi zică că ai un pachet de ţigări fumate pe stradă la bord :)) E trist măăă !!! :))

  3. Şi să îţi zică că ai un pachet de ţigări fumate pe stradă la bord :))) Amendăăă !!!
    E trist mă !!! România se duce de râpă din cauza altor motive , mult mai grave decât fumatul în locuri publice !
    Dar na…se plictisesc şi ei sau vor sa se lese de fumat e doar un motiv :))

    1. Vor sa fie injurati 🙂

  4. Ai spus ca: “Si da, sunt constient ca tigarile sunt toxice, da e problema mea ce fac cu sanatatea mea, nu?” Ia gandeste-te putin: tu te imbolnavesti si apelezi la serviciile de sanatate ale statului. Daca boala ta e grava, tratamentul poate fi costisitor, de genul cateva mii de euro sau zeci de mii de euro. Dar sanatatea e finantata de la bugetul de stat, din banii tuturor oamenilor, inclusiv ai mei. Asadar, de ce sa platesc eu, din banii mei, pentru tratamentul tau, pentru ca tu sa-ti satisfaci un capriciu? Vezi tu, nu e doar problema ta…ca sanatatea te priveste; cand te imbolnavesti si apelezi la serviciile de sanatate publice, e problema tuturor. O problema materiala. Fii atent cand mai faci judecati asemanatoare si alte dati.

    1. pai stai nene nitel. Tu platesti pentru ca esti obligat sa platesti, asa si eu.
      Si sa zicem ca fac ceva foarte grav, si am nevoie de transplant : statul nu-mi da mai nimic, iar banii ii fac din donatii. Si in caz ca statul imi da ceva, trebuie sa astept 3 luni +, ca sa imi dea 30 % din bani.
      Si tu deja in legatura cu tigarile, ai pus problema destul de avansata. Nu te cunosc, dar sunt sigur ca ai baut o bere in viata ta, sau bei si acum o bere ocazional. Hai sa te intreb eu atunci, daca ai pati ceva din cauza berii, nu ai ajunge la spital? Banii mei? :)))

  5. Anna696 · · Reply

    maine, poimaine o sa interzica si mancatul in locurile publice, ca sa nu facem pofta:P

    1. Iti dai seama:)))

  6. Liviana · · Reply

    Serios ca s-a bagat legea asta? Nu stii cat de fericita m-ai facut. 😀 Urmatorul pas e sa se scoata tigarile de pe piata. Il astept cu nerabdare. M-am saturat!

    1. Hehe :)))

  7. Amon, n-ai inteles. Banii publici pt sanatate sunt limitati, nu un sac fara fund. Decat sa platim tratamentul, sa zicem, de 10.000 de euro pt tratarea unui bolnav grav care s-a imbolnavit datorita fumatului excesiv, mai bine tratam un copil grav bolnav ce are nevoie, de exemplu, de un transplant. Copilul n-are nicio vina, pe cand tu, da, ca ai fost avertizat de mii de ori sa nu fumezi ca te vei imbolnavi. Si, inca ceva: sa spunem ca tu iti platesti tratamentul pt boala din donatii (desi nu te-as crede). Dar concediul medical sau pensia de boala, cine ti-o plateste? Nu tot statul? De ce sa consumi resursele publice pt un viciu total inutil?

  8. Si Acest Post Este Adevarat!

Zi-mi ce ai pe suflet !

