Copchile – dive – facebook = prostie

……analizam eu, la cafea si tigara… pe o vreme sumbra ;))

 …..toate ragaliile astea de copchile, care se imbraca extrem de provocator, pozeaza in ipostaze indecente, se cred dive la 13-16 ani, dar unele sunt galbene in fata si maro in spate. Ce vor ele? Atentie ! Cu cat is mai vizualizate pe Facebook, cu atat sunt mai importante. Si nimic pe lumea asta nu ma irita mai mult decat sa vad o fata cu strat de 20 de kilohectrii de glet pe fata. Bai deci nu suport. Imi vine sa le izbesc, sa le dau cu zolitorul pe fata, ca sa poarte pe buna dreptate atata fond de ten.

Daca se dau cu atata fond de ten, inseamna ca sunt urate. Inseamna ca sunt atata de hidoase, incat e musai sa se fardeze extrem. Dar eu nu dau in fete, ca nu ma tine inima sa fac asta (desi merita, oho). Dar am vreo doua pitzi de 14-15 ani, care se plimba zi de zi imbracate sumar, pe bd. Oituz din Nebuloasa….. de anu trecut le stiu. Si am zis ca intr-o zi am sa ma duc in fata lor, am sa cumpar doua inghetate la dozator si am sa ma duc spre ele si am sa le tuflesc exact intre ochi. Sa vad, cat de frumoase sunt.

Dar oare ele s-au gandit vreodata la faptul ca poate cineva le poate vedea din umbra? Sa intelegeti, am sa va zic la ce ma refer. Ele au multi prieteni pe facebook, vorba vine prieteni, majoritatea sunt labari cu acte in regula, care le pupa in cur, ca vai cat de frumoase sunt ele :)), dar daca prin aia 5000 de oameni, exista un nene rau, pedofil, cu o drujba :))) ? Tot ce e posibil…. si poate nenea ala cu drujba, asteapta momentul oportun sa actioneze… oh la ce ma gandesc eu. Si dupa asta, copchilele se plang ca nu stiu care le-a urmarit, ca au fost violate. Pai cum naiba sa nu? Cand ele sunt momeli.

Scuzati-mi ura mea vis-a-vis de pitiponcareala, falsitate si tot ce mai tine. 

Si chiar ieri mi-a dat add pe facebook o fosta vecina de a mea. Cu care ma intelegeam foarte bine. Eh si tanti asta a dat de bine (bani, masini scumpe) si pe strada cand trece cu masina, nu ma saluta. Ultima data am vazut-o intr-un Porsche Cayenne. Desigur, e problema ei, cu cine umbla, ce bani invarte si sincer felicitarile mele….. dar ma dispera faptul ca toti uita de unde au plecat. Te salut, ca asa m-au invatat ai mei, asa ca daca te doare gura, fa-mi macar cu mana sau din cap.

Lasa ca am sa ajung si eu miliardar si am sa ma plimb cu racheta nucleara. Si surpriza, nu am sa salut pe nimeni :)).

Ma duc sa fumez o tigara !

3 comments

  1. Good point 😆

  2. ciocolatasicapsuni · · Reply

    Nu iti cheltui banii pe inghetate la dozator,e 2 lei 50 una:).Ia un bolovan :))

    1. Da da da ! :)))) =)))

Zi-mi ce ai pe suflet !

