De ce esti prost? De ce nu inchizi usa liftului?

De ce esti prost domnule locatar al acestui imobil ?

De ce esti atata de prost si nu ai putina minte?

De ce esti retardat?

Daca te dai atat de mare, ca respecti semenii, ca ai face orice sa ajuti un seaman aflat in agonie, de ce mama naibii nu inchizi usa la lift?

Am niste vecini prosti, aici in Bacau. Oameni prosti care nu gandesc, care se duc pana la magazin si pun ceva in usa liftului ca sa nu il foloseasca altcineva de la etajele superioare. De ce m-am enervat eu? Am dat sa cobor la magazin, sa imi cumpar cafea sa am si eu o dimineata superba, dar nimic. Apas pe buton, nimic. Cobor pe scari si ce vad. Usa de la lift sprijinita intr-un bidon de plastic. Da… de parca era prima data. Un prost sau o proasta, face chestia asta.

Dar te-ai gandit tu, ma cocalarule ca in bloc pe la etajele 8-9-10 avem si batrani? Tu cum crezi ca oamenii aia coboara pe scari? Eu sunt tanar,  pot sa urc 6 etaje, chiar daca gafai de la tigari.

Eh, tot timpul mi-a fost mie sila de oameni de astia, care se gandesc strict strict strict la binele lor.

5 comments

  1. stii ce zic eu …cand mai gasesti asa usa …sa o trantesti… stiu ca e de prost gust si deranjezi si alti vecini nevinovati dar poate asa o sa se obisnuiasca la un moment dat ca usa deschisa e trantita de vant 😀 . eu in bloc la frate`miu aveam o baba de la 10 ca la fel facea … ii era lene sa astepte pana vine liftu…

  2. daca ii prinzi pe vecinii tai “buni” cand lasa usa deschisa zile ceva de dulce:)..Poate se invata minte:)

  3. Deutzaaa · · Reply

    ehee tare asta nu stiu daca erai la bacau sau daca nu chiar cu tine am coborat o data pe scari si la partier unii blocase liftul si eu crezand ca e un dobitoc am deblocat usa s-a inchis liftul intre timp unu de la etajul superior deja a chemat liftul si nenea ala “dobitoc” s-a luat de mine ca ce el are de mutat si m-a facut si proasta, multe specimene in blocul ala:)) asta e oricum miss you guy’s

    1. Guys …ca apoi se intelege altceva … 😛

Zi-mi ce ai pe suflet !

