Vacanta placuta copilasi

Na ca acum, majoritatea dintre voi au luat vacanta. Mai sunt unii cu sesiunile, bacu si alte bazaconii de gen, dar trec si alea in 2-3 saptamani. Deci o urare calda din partea mea, smecherul smecherilor, reprezentantul cometei pe Pamant, basistul basistilor :

Vacanta placuta dragii mei. Sa aveti parte de soare, vant lejer in plete (coafiura rezista – again). Sa mergeti la mare, la munte, sa imi faceti in ciuda ca doar eu nu am sa ajung departe vara asta ca nu depind de banii necesari. Asa ca , distractie placuta bai, sa fiti sanatosi si iubiti.

Va vine sa credeti ca a trecut asa repede anu? Mie nu ! :)))

Zi-mi ce ai pe suflet !

