Din neamul lu’ Youtube – DruDruia Channel

Cum cautam eu asa, in legea mea, in linistea mea, sorbind o gura de cafea si tragand alene dintr-un Winston blue, am gasit ceva ce mi-a captat atentia. Dar nu ca e prea fain, nu nu nu ! E prea naspa. Filmuletul care mi-a captat atentia :

Acum sa intram in datele problemei, care nu sunt deloc chiar atat de complicate. 

Draga domnisoara, Druia sau cum mama naibii te cheama. De obicei, nu atac persoane in mod direct, dar la tine am vrut sa fac asta. Deci, domnisoara :

1. Lasa tampeniile si fa ceva mai util. Pun pariu ca faci clipuri ca ai auzit tu de la un anumit x ca se castiga bine din Youtube. Adevarat, dar tu nu esti in categoria aia si nici nu indeplinesti criteriile necesare.

2. De ce mama naibii faci pe altcineva? De ce nu poti sa spui ceva normal? 

3. La clipul asta : extraordinar ! La tine in grota acolo nu exista carduri? Da, era inchisa banca, ca dupa data pe care o spui tu acolo e o sarbatoare foarte importanta, mai exact Rusaliile. Dar tu probabil nu ai auzit de card.  De ce nu-ti faci card? Atunci ai sa poti sa scoti cati bani vrei, bani trimisi de Uga Bunga sau mai stiu ce maimuta din trib.

4. Esti din categoria aia de fete care cauta atentie.  Pun pariu ca atunci cand iesi afara cu “deschidem ghilimele” prietenii “inchidem ghilimele” (te-am citat draga 🙂 ), incerci sa pari aia care e la curent cu orice si toti aia de langa tine sa faca : “oh my gosh”.

5. Asta e un lucru esential. Ti-am urmarit toate clipurile. Nu se intelege prea mare lucru din toate porcariile tale. Repeti aceleasi chestii pentru nimic, nu spui nimic concret.

De cand am asteptat unu/una ca tine care sa faca pe maimuta asa, de aici din oras, din frumoasa mea Nebuloasa.

Nu mai fa pe maimuta, ca ai sa pari una. 😉 

6 comments

  1. Agree !

    😐 Nu inteleg….. intereseaza pe cineva ca nu gaseste ea banca deschisa ca sa-si cumpere camera ?:))..sau orice face ea?

  2. Esti tare dragut dragul meu sau ce ai mai fi si tu…. regret mult ziua i care parintii mei s-au hotarat sa calce inapoi in tara voastra. Se vede ca toti romanii sunt din acelasi neam fratele meu. Dragute comentarii… Esti cel mai gentleman pe care l-am intalnit pana acum.

  3. Tare as vrea sa dau ochii cu tine intr-o zi . Sa-ti zic cate ceva.

    1. domnisoara. eu nu m-am luat de neamul tau si nu m-am luat de parintii tai. Eu ti-am raspuns la tampeniile si aberatiile pe care le debitezi despre Romania si romani. Daca nu-ti place aici si nu-ti convine, de ce nu te duci inapoi in tara ta? Nu am nevoie sa aud reprosuri si alte labareli de gen.
      Desigur ca sunt in gentleman, nu ma cunosti personal sa vezi cum sunt eu. Dar vazand aberatiile si tampeniile de pe videorile tale, normal ca am avut ceva de comentat. regreti ca parintii tai au decis sa ramana in Romania?? Au facut asta ca se traieste mai bine decat in tara ta, unde majoritatea lucrurilor sunt un lux

  4. Auzi ma Amon, tu esti ala care nu ma cunoaste asa ca nu mai vorbi asa de mine. Ma lasi in pace te las in pace clar? ca m-am saturat de comentatul tau. Te crezi tare destep.

  5. desigur ca sunt destept. Inapoi la somn copilashule, ca e tarziu si acusa trece de ora 4 pm :))).
    Acum sincer, domnisoara :)), normal ca am ce comenta, cand faci pe maimuta in toate videourile. Nu e normal?

Zi-mi ce ai pe suflet !

