Lauda de sine nu miroase a bine :))

Am postat mai devreme ca voi pune pe blog o conversatie.

Aseara m-am amuzat teribil cu acest om, e din Comanesti sau de pe undeva de acolo. A incercat el sa ajunga la sufletul Catalinei, dar nu i-a iesit :)). Poate ce a scris el acolo, e adevarat sau nu. Nu asta conteaza.

Ce am dedus eu din tot :

1. Omul e rupt in gura de multe.

2. Nu stie sa vorbeasca romaneste.

3. Nu stie sa vorbeasca cu o fata.

4. Se lauda cu nimic.

Vreti sa cititi integral conversatia? 

ENJOY !

Zi-mi ce ai pe suflet !

