Am fost la Prodigy

Aseara m-am delectat serios.

Aseara a fost prea frumos. Nu avea cum sa nu fie, a fost Prodigy.

Asteptam de multa vreme un show exploziv, un show plin de lumini, multa energie si multe altele. 

Nu scriu mai multe, nu are rost. Cine a fost stie mai bine. 

De poze nu mai zic. Cu super telefonul meu ultra c3050 cu camera de 0,30 megapixeli am reusit sa prind tot din toate unghiurile, plus cateva panorame 360′ ;))).(bataie de joc)

Acum e dimineata, ma duc sa imi beau cafeaua si sa imi fumez tigarile (musai doua).

One comment

  1. […] Am fost la Prodigy […]

Zi-mi ce ai pe suflet !

