Ocna Sibiului – Primele impresii

Am ajuns in tabara din Ocna Sibiului ieri in jurul orel 14.00. Dupa ce ca am avut un drum infernal de 7 ore in galagie, caldura si toate cele, dezamagirea a fost mare. In Ocna Sibiului nu prind net. Simplu. Te caci si in el Digi Net Mobil, cu viteza si acoperirea lor nationala de 99.9 % din Romania. Probabil ma aflu in zona aia de 0.1 %. Cat ghinion.

Acum am vrajit o eleva de generala sa imi imprumute si mie Stickul de Orange sa incerc sa vad daca merge. Si minune, merge ! Platesti mai mult si ai net frate, peste tot. Nu am timp sa mai scriu, ca mi-a dat cu program. Probabil diseara ii fac o cinste sa ma lase mai mult :)). Asta e viata. Repet, te caci in el Digi Net Mobil, cu viteza si acoperirea lor “internationala”.

Acum impresii : Aici e foarte frumos. Zona e superba si conditiile sunt foarte bune. Cafea dimineata, desigur nelipsita.

As vrea sa scriu despre ce si cum, dar nu am cum.

Ne mai auzim, cand voi mai face rost de net. Pana atunci, nu am cum. 

Zi-mi ce ai pe suflet !

