Ocna Sibiului – Ziua 2 si 3

Dupa un somn deosebit (in adevaratul sens al cuvantului, am dormit ca un prunc) m-am trezit obligat sa i-au micul dejun. Adica la ora 9. Nu-mi facusem somnul, dar treaca mearga. Am luat si eu micul dejun dupa an si ceva. Serios, am mancat dimineata. Va dati seama ce strain imi era acest lucru? Eu, un maniac al cafelei, m-am invatat ca atunci cand ma trezesc sa beau o cafea si cel putin 2 tigari. Apoi masa, dar in nici un caz mic dejun. Dupa asta mi-am continuat ritualul (cafeaua si tigara). Totusi o chestie faina e ca avem si o masa de ping pong. Ne-am jucat ceva partide, eu si Caty pana cand am plecat la bazine. Un grup de oameni, cam 60 asa ne-am gasit la poarta bazinelor. Apa bazinelor era extrem de sarata, doar e Ocna. Am intrat in bazin, ca am crezut ca e ca la mare. Pe naiba, ma ardea barbia (ce inseamna sa te barbieresti :)) ). Dar in fine, s-a terminat ziua doi cu un film.

In ziua trei am stat cu frica in san. Am turbat toata ziua, spume la gura si alea alea. De ce ? “M-a batut  soarele in cap” :))=)). Am fost si la bazin, dar nu  am mai facut baie ;)).

Acum suntem in ziua trei, pe final mai exact. Stam la terasa, bem o bere.

Si Catalina a mea… saraca, zambeste. E langa mine, imi e draga 😉 :x.

Mai stau putin si navighez si apoi o tai la cabana. Repet, e frumos aici ;)))) 

Zi-mi ce ai pe suflet !

