Sub soarele Ocnei

E prea cald. Am savurat azi doua beri la o terasa foarte misto. Am descoperit un loc cu multe cratere pline cu apa sarata. Dar nu sarata… foarte sarata. Te tine la suprafata. E practic imposibil sa te duci la fund. Si undeva langa aceste cratere imense cu apa exista si o “faleza” cu nisip. E superb, imi place si sigur am sa mai revin cu prietenii. Chit ca e statiune balneara. Asa si pe aceasta faleza sunt mai multe terase, dintre care una e exact ca terasa aia din Vama Veche, Expirat ;). Bere ieftina, preturi faine, nimic care sa nu-ti displaca.

Sa spun si ce nu-mi place, ca doar exista si dinalea.

Paranteza : aici unde stam, in acest campus mai exact, e imposibil sa reprosezi ceva. Conditiile si mancarea sunt foarte bune. Va recomand cu caldura acest loc.

Am cautat ieri si azi de am crezut ca trantesc fiecare magazin din Ocna Sibiului. Ce am cautat? O farmacie blestemata. Am gasit doua chiar, undeva la vreo 3 km dar erau inchise. Deci Bixtonim nexam si am dormit aseara ca un “prunc”. In seara asta probabil voi plange, in caz ca nu-mi voi pune in aplicare metoda.

O alta chestie care efectiv m-a scos din minti. Pana sa va spun ce, am totusi o intrebare. Cum naiba sa nu gasesti tigari intr-un oras care e plin de turisti zi de zi?

Am cautat un pachet de Winston de mi-au sarit mintile. Magazine care pun la vanzare 1-2 cartuse de tigari, iar alea se vand ca painea calda. Si eu cand ma gasesc sa imi cumpar, nu mai gasesc. Dar apoi m-am resemnat cu un pachet de Winston super slims, ca dintre More rosu, Viceroy si Winchester nu aveam ceva mai bun. Mai erau si Pall Mall mentol, dar tigarile mentolate imi par infecte.

Sa nu uit de distractie. Nu trebuie sa faci nimic, trebuie doar sa stai sa asculti discutiile copiilor. Certuri “conjugale”, relatii de 2-3 ore, pupici pe obraji, copilarii. Distractie maxima :)).

One comment

  1. Hey ! Have fun în continuare 😀 şi te rog să schimbi link-ul din blogroll 🙂 cu cel de pe wordpress. Thanks!

Zi-mi ce ai pe suflet !

