Despre tabara de la Ocna Sibiului

 Momentan suntem in masina si ne indreptam spre Onesti. Ajungem mai mult ca sigur dupa ora 8 seara. Despre tabara de o saptamana de la Ocna Sibiului nu am decat cuvinte de lauda. A fost genial, frumos, nu am facut asta niciodata. Eu am fost insotitor de grup. Acum am vazut de mai aproape ce inseamna sa ai grija de copii. E grele, grele tare, dar amuzant si frumos in acelasi timp. Trebuie sa ii impaci, sa se faca sa se simta bine, sa se rupa pentru o saptamana de casa si sa invete sa lucreze in echipa.

 Am avut nevoie de aceasta saptamana, chiar am avut nevoie de putina relaxare. 

3 comments

  1. petra · · Reply

    Buna,

    Am gasit post-ul tau cautand mai multe informatii despre tabara de la Ocna Sibiului. Si acum urmeaza intreabarea, care e posibil sa fie putin ciudata ptr tine, dar de foarte mare ajutor pentru mine:). Cum sunt conditiile locului, camerele, baile, mancarea? Eu fac parte dintr-o organizatie si in vara organizam un seminar international. Va exista si o excursie si acum ne interesam de cazare si am gasit si tabara de la Ocna Sibiului si cum e cam imposibil sa ajunga vreunul din noi personal acolo sa verifice, poate esti tu dragut si ne ajuti cu niste informatii. merci mult, petra.

    1. Nu este ciudată chiar deloc. Am să încerc să vă conturez o idee.
      Cazarea se face acolo în camping în clădirea principală, unde sunt camere cu 4-8 paturi etajate și nu numai. În cazul în care nu mai sunt locuri, tabara mai are și niște căbănuțe cu etaj(3 camere pe etaj, baie). Mâncarea este foarte bună, se gătește acolo pe loc la cazan. Au fost feluri de mâncare pe care în mod nomal acasă nu le mâncam, dar acolo au fost geniale. Curățenia este la locul ei, nu miroase, nu sunt gândaci.
      Înainte de cazare, toți copilașii sunt verificați de păduchi/ouă.
      Activități : Când am fost noi de exemplu, au venit 3 persoane care se ocupă cu taberele de copii. Copiii au învățat să picteze pe sticlă, să realizeze diverse lucruri și să comunice. Acum nu știu ce target are excursia ta Petra, a noastră a fost free, așa că toată lumea s-a simțit bine.
      Mai există și lacurile sărate. NU este nici un pericol de înec atâta timp cât copiii rămân supravegheați.
      Mai mult de atât nu știu exact ce să mai zic. Nu mai știu exact ce costuri au fost, dar au fost decente. Am să încerc să fac rost de un număr de telefon, sau probabil de numărul unei doamne profesoare cu care am fost atunci.
      Per total : merită!
      O vacantă frumoasă să aveți.

  2. petra · · Reply

    merci din suflet:). am gasit persoane de contact, imi doream sa-mi spuna cineva sincer cum e acolo. merci mult din nou. spor in tot

Zi-mi ce ai pe suflet !

