Una peste alta, e Nebuloasa ;)

Am fost eu plecat, dar nici chiar asa. Auzisem eu ca astia au in plan sa sparga tot asfaltul din cartierul in care stau eu si sa bage canalizare. Ideea e geniala. Au asfaltat acum 2 ani, asa de frumos, atat de fin. Acum, astia de la conducere au venit cu o idee geniala. Hai sa bagam canalizare, ca toti cei de la case sa isi verse deseurile in canalizarea publica (printr-o conducta desigur). Mie nu-mi convine. De ce sa faca asta, cand altii au bagat bani in haznalele de pe proprietatile private?

Deci treaba sta asa : se sapa sant pe mijlocul fiecarei strazi. La 2 m sub pamant se baga conducta (cred). Apoi in dreptul la fiecare casa, ei sapa spre gard o distanta de 3 m. Asta o suporta ei. Asa ca noi trebuie sa tragem de la hazna sau nu, conducta pe sub pamant pana la strada.

Mie nu-mi convine. De ce naiba trebuie sa imi sparg eu betonul din curte, sa trag conducta? De ce sa suport eu cheltuiala asta? Daca din totdeauna nu au fost probleme? De ce dracu sa spargi asfalt proaspat si bun? Pentru lauda cui? Pun pariu ca dupa asta, dupa ce se va termina toata tampenia asta, vor ramane plombe sau pamant. Sa ne cacam la propriu in munca si ideea lor. Cat de curand sper sa pun si cateva poze. Sa vedeti frumusetea lucrului din Nebuloasa 😉 

One comment

  1. Amoane la tine pe strada inca e bine…la matusa mea au gresit partea unde trebuia sa sape…dupa ce au sapat toata strada acum trebuie sa sape din nou, numai ca pe partea cealalta…ca de…asa e in “Nebuloasa”…E aiurea…

Zi-mi ce ai pe suflet !

