Marca lozul

Zilele astea ma duc sa caut iar ceva de munca, munca sezoniera.

Am sa caut pe la marketuri sa vad daca gasesc ceva. Am sa evit Kaufland, pentru care trebuie sa astepti cateva luni sa primesti un raspuns pentru postul de Merchandiser. Anul trecut mi-am depus cv-ul si am primit raspuns dupa 4 luni spunand sa ma duc la interviu. Foarte interesant ;)). Sau poate anul asta nu mai e asa ;)).

La spalatorie nu ma duc ca e bataia de joc a societatii. Bani putini, munca 6-7 zile pe saptamana undeva la vreo 15 ore pe zi. 

Nu va intreb daca stiti cumva ceva interesant de munca, ca stiu ca nu-mi raspundeti.  

4 comments

  1. Videochat?:)):))
    Sa ai grija de copchii….
    Vezi ca se angajeaza sezonieri mai peste tot, baruri, cafenele, la Modeon….gasesti tu cv;) mult succes bre!:*

  2. Paraschiva · · Reply

    .am io o cunostiinta care angajeaza pietoni si turisti.dak vrei iti dau numarul…oni si turisti.dak vrei iti dau numarul…

  3. Anul trecut, eu am vandut covrigi o luna de zile, in fiecare zi de la 8:00 la 16:00 ; asta pentru 6 milioane vechi. M-am ingurgutat si am zis : “fuck this shit” , ce dracu, sa am banii mei. Insa pe langa sa numar si sa calculez [nu ca nu as fi stiut, dar tot timpul mi s-a parut plictisitor sa fii vanzator si sa calculezi resturi] si sa stiu pe de rost multiplii lui 8 [costau 0.8 lei bucata], am citit in prostie ca altcv nu aveai ce sa faci si am invatat sa respect orice fel de munca, chiar si cel de vanzator. Nu m-as mai duce. Daca ar fi sa fac ceva sezonier, m-as duce sa car chestii intr-un depozit :))

    1. 🙂 așa e

Zi-mi ce ai pe suflet !

