Primii 500.000 vor ramane cu **** in mana !!!

De cateva zile circula pe facebook cateva eventuri de gen : primii 500.000 care dau like, primesc tricouri, ochelari si alte chestii de gen, absolut gratuit.

Ieri Catalina a intrat mai in amanuntit la faza cu tricourile. Si a ajuns la un blog. Pana la urma tema era ca acel cacat de blogger sa isi faca vizite. Ieri a facut nu mai putin de 14000 accesari. Cand Catalina i-a spus ceva, el s-a aparat asa:

“Fratele meu a facut asta fara sa stiu . crede-ma nu ma incanta faptul ca am 14000 de vizitte.. sau like-uri. eram multumit cu cititorii mei de pana azi. Sincer, multumesc pentru nimic ! ” 

Bun. Deci omului nu-i convin 14000 de hituri pe zi. 

Daca mai primesc astfel de invitatii la eventuri am sa imi inchid facebook-ul. Am avut dreptate atunci cand am zis ca toti taranii si-au facut  facebook, blog si alte minunatii. 

One comment

  1. Şi eu am zis că particip la “eveniment” (dacă tot îi gratis 😆 ) dar când am văzut că trebuie să trimit invitaţii la toţi prieteni am lăsat-o baltă :)) Dacă mie nu-mi place când primesc o sută de invitaţii la acelaşi “eveniment” în mod sigur celorlalţi nu !

Zi-mi ce ai pe suflet !

