Povesti la gura sobei

Daca pana acum in categoria “Povesti la gura sobei” am postat numai doua lucrari, creatie proprie si nu numai, pe viitor voi posta in aceeasi categorie povesti, intamplari din trecutul meu de glorie. Intamplari din perioada mea de glorie, intamplari de la concerte, plecari prin tara si multe altele. Zilele astea voi scrie un prim episod din…. asta va fi o supriza ;).

Eu sper sa va amuze, asa cum ne amuza si pe noi cand ne intalnim si bem un pahar de ceva, aduncandu-ne aminte de zilele frumoase. Atunci le blestemam desigur ! :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

