Vreau iPad 2

Vreau iPad 2! 

Am ramas placut impresionat de noua jucarie si o vreau! E singura chestie cu touch care ma pasioneaza si as da multe pe ea.

Asa ca intrebare de baraj : cine este dispus sa imi ofere la un pret foarte foarte foarte bun aceasta mica jucarie?

Sau una din cele mai bune afaceri : va faceti ca imi faceti un cadou, asa fara nici un fel de motiv. Nu vreau sa astept pana pe 30 noiembrie cand e Sf. Andrei si nici pana pe 19 martie cand o sa fie ziua mea.

Cip? Parca tu te laudai sambata la gratar ca imi iei ce vreau eu, nu-i asa? Sau m-am inselat :)) 

2 comments

  1. Da desigur , maine ai doua in torpedoul de la Murciélago pe care poti sa il pastrezi si pe ala … te va astepta in fata portii 😛

    1. o damn, ce frumos o sa fie :X:X:X:X

Zi-mi ce ai pe suflet !

