Ce scriam eu acum un an ;)

Ma uitam prin arhiva blogului si citeam cateva din cele mai bune posturi. Si acum un an am scris asta. Era o seara, la fel ca asta, dar un pic mai tarziu. Ce era atat de frumos? Nici eu nu stiu. Si am luat asa usor usor, fiecare cuvant si am vazut ca in felul de a scrie s-a produs o mica schimbare. Nu m-am schimbat ca om… Am ramas acelasi om, zambaret, amuzant si acelasi mistocar. Acum iubesc mai mult, foarte mult.

Si cat de repede a trecut timpul, cat de repede s-a dus un an.

Si cam peste o ora asa, tot acum un an, plecam la Victor si tineam morala betivilor. Tot atunci am vazut si cel mai tampit film facut vreodata. Se numea Disturbed…. cautati-l voi. Nu dau link la o asemenea tampenie.

Si acum imi dau seama cu adevarat cat de mult conteaza un blog, o pagina, o mica chestie in care sa mai scrii ceva. Poti sa iei fiecare capitol la rost si sa il citesti. Asa iti vezi pur si simplu starea de la o zi la alta.

🙂 

Zi-mi ce ai pe suflet !

