Mă amuză Narcis Ianău

Papiţoiul ăsta numit şi Narcis, ăl de la Românii au Talent mă amuză.

Un copchil care nu mai e cea fost.

Mi-a plăcut foarte mult atunci când a venit prima dată la Românii au Talent, că nu a venit nu ştiu ce fiţă. Nu nu. A venit îmbrăcat simplu şi era plin de modestie. Acuma lucrurile s-au schimbat. 

Acum e plin de el, se îmbracă ca o femeie. Pisi, să nu care cumva să îmi spui că bei şi apă plată cu lămâie :)).

Şi ştiţi ce mă amuză şi mai tare? Până la concursul ăsta nimeni nu-l băga in seamă. Pun pariu că era tocilarul clasei şi tipul ăla care nu era invitat la nici o petrecere. Hai că bag mâna in foc dacă nu-i aşa :)). Eh…şi acum, toată lumea îl crede reprezentantul lui Fred Mercury pe pământ :). Mai ales fetele. Ce fete, puţoaicele defapt. Alea care când îl vedeau făceau : ” îh biah ” sau nu se uitau deloc la el. Acum treaba stă altfel. E de ajuns să intraţi pe articol cu el şi să mergeţi la secţiunea comentarii. 😉

Să trăieşti băi răgălie ! Să creşti mare şi fudul. Vezi poate te invită aştia din comunitatea gay din Bacău să faceţi un show ;). 

2 comments

  1. ma pis pe fata lui de inventator al coshurilor..l-as bate pana as lesina! muie olimpicului la religie!

  2. Fiecare se descurcă cum poate 😆

Zi-mi ce ai pe suflet !

