Primul post în diacritice ;)

De azi am decis să scriu pe blog cu diacritice. Sper să pot rezista mai mult de 24 ore.

E grele, mă încurc de numa numa.

Parcă sunt de ăla care scrie pentru prima dată la o tastatură. Vă daţi seamă cât mi-a luat mie acum să scriu aceste rânduri? Mult !

Mi-am făcut şi o cominaţie de taste, să schimb frecvent. Oricum va dura ceva până să mă obişnuiesc, că am tendinţa de a scrie aşa : ţt,şs,ăa,âa,îi. 😦

Intrebare : de ce plouă azi? De ce tocmai azi? 

Zi-mi ce ai pe suflet !

