Şi cum era cu o tableta?

Pur şi simplu, această tabletă mă bântuie puternic. 

La ce aş avea eu nevoie de ea? Simplu. Personal, mi-ar uşura foarte mult activitatea de zi cu zi. Aş scrie primul post al zilei de la o cafenea, savurând cafeaua şi o tigară liniştit, fără să ies afară să miroasă in casă a tabac.

În memoria de 64 de gb aş avea loc de ceva muzică bună. Aş avea cam în permanenţă acces la Twitter si Blog.

Şi cea mai bună treabă e : Când te apucă, nu ai ce arunca ! De ce? Păi asta merge prea bine să se blocheze. Şi clar nu ai ce arunca :)).

Ce ai mai putea face cu tableta? Să ieşi in plină strada, navigând frumos pe ce vrei tu, iar vecinii să se uite la tine cu invidie. Fetele ar sări pe tine, în caz că ai avea aşa ceva, asta doar să atingă măcar puţin tableta.( :)) glumeam).

Nu vreau să bat câmpii. In câteva cuvinte : m-a cucerit în proporţie de 100%. Prima dată când am pus mână pe aşa ceva (Bucuresti – Afi Palace Cotroceni), m-a făcut să regret mult că nu dispun de liberă mână de cumpărare :).

Acest articol participă la concursul blogalinitiative.ro sponsorizat de quickmobile.ro. Nu mai aştepta ! Dacă ai blog, intră în concurs. Merită ! Chiar nu te atrag premiile : ăsta, ăsta şi ăsta ?

4 comments

  1. as vrea o tableta, pentru fetita mea

    1. Ei da…..şi sigur câştig eu :))

  2. […] lor la cele scrise mai sus. Dacă nu aveți interes să comentați, îmi cer scuze de deranj: Amon, BLOGmania, Papen, Florea Cristian, Blidaru, Laurențiu, Mihai Ioan, Clubul Bloggerilor, Gigi […]

Zi-mi ce ai pe suflet !

