Pamflet

Am rareori ieşiri misoginiste.


6 comments

  1. Asta din punctul de vedere al unui barbat.

  2. daca in a 101-a zi este o zi speciala pt ea, iar tu stii asta, normal ca va considera ca nu o iubesti daca ti-ai ales chiar ziua aceea drept *timp pt tine* 😉

  3. raza ta de soare · · Reply

    nu e adevarat…dak ai ajuns la concluzia asta inseamna k numai pers dinastea ai intalnit tu pana acu,ceea ce e trist…nu zic k nu exista shi astfel de muieri,dar sa fim seriosi k shi voi aveti momente knd exagerati maxim…

    1. nu am ridica genul masculin in slavi 😉

  4. amon, nu ai ridica sex ul masculin in slavi, dar ai coborat sexul feminin sub covor!
    Sa fim seriosi!…
    Sunt fel si fel de persoane, nu conteaza ca este fata sau baiat…. si sunt si baieti posesivi si tembeli din punctul asta de vedere.

    + ca exista “reguli” in fiecare cuplu, chestiile alea nescrise… :-@ printre care apare una mare COMUNICAREA!

    1. N-am coborat genul feminin sub covor, arata-mi te rog, unde?

Zi-mi ce ai pe suflet !

