Jos cu voi, lepădături puturoase !

Mă apucă pe mine jalea atunci când văd că în rep. Moldova toţi înalţii refuză efectiv să îţi vorbească în limba română. Toţi retarzii vorbesc în rusă, exact cum e la noi în ţinutul secuiesc, când retardimea care locuieşte pe aceste meleaguri, refuză să îţi răspundă în română !

Fraza asta m-a scos din minţi : Intrebat daca stie sa vorbeasca in romana, Babenco a raspuns: ” Nu, nu pot sa vorbesc in romana. Sunt batran si nu am nevoie de aceasta limba”.

Proştii pământului, rusofonii naibii care nici măcar ruşi de la ei de acasă nu-s. Ruşi care fac averi pe spinările moldovenilor de rând. Că la urma urmei, ăia sunt bogaţii Moldovei. Nu e nimeni altcineva. Serios acum. Mi se pare atât de penibil şi atât de stupid să văd că vin retarzii din alte părţi şi fac cum vor ei.

La gunoi prostime, la gunoi !

Şi mie îmi place rusa, şi ştiu cât de cât din rusă, dar nu refuz să vorbesc româneşte doar pentru simplu fapt că ştiu rusă.

Cu tot respectul : Idi nahui !

Cine nu ştie ce înseamnă, asta e ! 

Zi-mi ce ai pe suflet !

