Cât teatru ! Băi da chiar aşa?

Spuneam eu cu mult timp în urmă despre o treabă care mă irită la culme. Nu suport frate, nu suport ! Spuneam clar în articolul ăsta ce şi cum. 

Eh, acum să vă arăt ceva. Vă rog, e musai să aveţi floricele, nu veţi regreta. Până la capăt !

*Vedeţi băi? Vă fac reclamă şi spuneţi că sunt păcătos :)).

Acum serios. Aveţi probleme cu capul? Eram acolo oameni buni, în ziua în care aţi filmat tâmpeniile astea. M-am distrat destul de bine pe seama voastră. Ce vă trebuie mă? Bani? Ce naiba tot frecaţi oamenii la cap cu doctrina voastră? Repet intrebarea : pentru voi toate religiile sunt false?

Şi comentariile de la filmuleţul de mai sus, sunt superbe. Numai inteligenţi care citează din biblie, să vadă lumea cât de culţi sunt ei ;). Deci vă recomand să urmăriţi comentariile. Unii întreabă ceva, iar autorul, evlavios de meserie :)), răspunde cu mesaje din biblie. 

Băi falsule! Pe tine nu te duce mintea să răspunzi cu propriile tale cuvinte? E prea mult? 

6 comments

  1. jenant.

  2. Serios =)))))))))) Creez si eu o secta acum cu blogul meu, ca deh, tre sa ma iau la cearta cu toti prostii astia =))) Eu sunt aducatoruldelumina (punct wordpress punct com) =)))) Hai ma sa ne urcam la cer, noi astia care credem ca “propaganda” asta e penibila si care totusi nu omoara, nu fac rau, sunt ecologisti, etc.. Dar nu, in cer merita sa urce cei care omoara, distrug, si fac totul in numele lui “Iehova/Dumnezeu” sau se roaga la el pentru a fi iertati =))))))

    AMIN !!! =))))

  3. […] asta si asta . Serios, oare el este singurul care gandeste asa, bine fie, noi suntem singurii care […]

  4. tine predici in fata la McDonalds? =)))
    “Doamne Isuse Hristoase”….bla bla…
    chair jenant..m-am amuzat si eu putin

    1. dacă erai acolo, nu pierdeai doza de amuzament:))). Păi normal că la McDonals, că teoretic şi practic e junk food. So, ei vor să te ajute să nu bagi mâncare de aia în gură, că Domnul a zis să mâncăm peşte cu apă

  5. bha amon da`l in plm de rahat turcesc…… puteai macar sa o pui pe aia cu tiganii ….si cam asta e, dupa cum arata omu e la pensie deci are mult timp liber ….am impresia ca dupa ce nu mai muncesc batranii nostri se prostesc de tot ….. si avem exemplu .

Zi-mi ce ai pe suflet !

