Back from Slănic

Acum o oră am revenit de la Slănic. Ce să spun…. în mare a fost bine. Au fost unele momente în care am avut toate întinse la maxim, dar până la urmă a fost bine. Bun, hai să începem :

Am ajuns vineri dimineţă în jurul orei 11. Când am aterizat acolo, am observat că semnalul lipsea. Cred nici dacă aduceai cu tine un satelit, tot nu mergea. Nici un dispozitiv nu avea semnal. Trebuia să cobori cam un km, să prinzi o liniuţă. Dar în fine. N-a fost bai. Apoi mi-a picat fisa că am luat laptopul degeaba. Opa ! Şi doar sorămea mi-a zis că nu o să fie semnal acolo sus. Eh…

Bun ! Ne-am instalat, m-am schimbat, răcoare, frumos, toate cele. Mi-am trântit o cafea de toată frumuseţea, un pachet de ţigări lângă şi…. stare de relaxare.

Cu ce ocazie am zburat eu acolo? A fost ziua Georgianei, app. La mulţi ani ! Zona faină. Dacă vrei să te rupi de stresul cotidian, încearcă cu incredere.

Am să trec repede în revistă cam ce a fost mai important aşa.

Ziua de vineri s-a terminat frumos cu o seara de karaoke. S-au adunat majoritatea din campusul respectiv acolo la noi, să asculte, să danseze, şi să aplaude. Şi ghiciţi. Toată lumea credea că va ieşi cu scandal. Opa :)).

Sâmbătă a fost ziua aia mai tensionată. Nu intru în detalii. Staţi liniştiţi, nu s-a certat nimeni ;).

La capitolul mâncare. Aţi ratat cele mai bune feluri de mâncare. Mâncare făcută la ceaun la foc. Senzaţiile? Orgasme multiple e puţin spus :)). Pentru asta, trăiască domnul Gheorghe Istrate de la Clubul Şandru, care a fost bucătarul nostru în toate cele trei zile.

Aş mai fi stat şi azi până la final, dar sunt prins cu treburi mai spre seară.

Poze? Poze voi pune pe facebook, atunci când le voi lua.

La mulţi ani Geo ! Să trăieşti ! 

One comment

Zi-mi ce ai pe suflet !

