Ofer două invitaţii la ARTmania

Ofer două invitaţii la ARTmania, le-am caştigat în urma concursului Zelist.

Ce trebuie să faceţi. App, nu e nici o vrăjeală, totul e pe bune. Eu nu mă pot duce, aşa că las pe altu să se bucure de Lacuna Coil.

Ce trebuie să faceţi : Îmi trimiteţi un mail cu numele complet, seria de buletin, cnp si localitatea de provenienţă. Asta mai repede dacă se poate.

Hai, vă aştept. Totul e gratuit ! Daţi voi o bere sau un suc. E cât se poate de serioasă treaba ;).

p.s. Voi vă plătiţi transportul, şi restu. Biletele de intrare le aveţi gratuit din partea mea 😉

Zi-mi ce ai pe suflet !

