Zelist si ARTmania m-au făcut fericit !

Uite că am luat şi eu locul 1 pentru prima dată de când am blogul. Am câştigat primul concurs din istoria acestui blog.

Din păcate nu pot ajunge la ARTmania, pentru că duminică trebuie să fiu la Suceava. Vroiam să văd Lacuna Coil, dar e sâmbătă, aşa că nu pot. Aştept detalii de la organizatori să văd ce şi cum, şi dacă se poate, am să ofer cele doua invitaţii primilor doi care se vor oferii. Diseară voi anunţa ce şi cum.

Aşa că, rămân doar cu domeniul si hostingul. Iar cât de curând, voi avea domeniu.ro. zeeeeee!!!

Zi-mi ce ai pe suflet !

