Primul articol pe .ro

Uite că am ajuns să scriu primul articol pe .ro. Ziceam eu că voi face asta în august, dar nu am crezut că exact aşa se va întâmpla. Uite că acum am şi eu domeniu, şi sper să fie bine.

Acum hai să băgăm nişte mulţumiri, ca aşa e frumos.

Mulţumesc celor de la Zelist, pentru premiul destul de consistent.

Să nu uit nici de cei de la ARTmania, care mi-au oferit două invitaţii la festival, unde din păcate nu voi ajunge. Dar cu altă ocazie. Lasă că una din invitaţii i-am dat-o Elenei Roşu de la Connect FM. Elena, când vii înapoi, dai o bere ! :)) glumeam, distrează-te !

Şi nici de tovarăşii mei, Andy, Cătă, More şi Cosmina cu care am fost la Scorpions. De ce mulţumiri? Păi cu care poveste am câştigat? ;).

Cam aşa va arăta blogul. Mai e de lucrat, dar măcar i-am dat drumul după cateva ore de draci. Orice idee, orice sfat, voi accepta orice.

Mulţumesc 🙂

5 comments

  1. esti smecher amoane! Bravo tie! La cat mai multe postari (cum zicea the bday card de anu’ trecut )

    1. ms dudule:)

  2. Liviana · · Reply

    Imi place ca ti-ai pus parchet. 😀

  3. Random Name · · Reply

    Sa-l stapanesti sanatos:D

    1. Multămesc 🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

