Un om corect

Acum am ajuns acasă de la tuns. Nu vă arât că vă speriaţi :)).

După ce am ieşit de la tuns, am trecut prin piaţa să îmi cumpăr un pepene.

Bla bla bla, hai băiatu să-ţi dau un pepene şi oameni de gen.

Până la urmă gasesc pepeni de care îmi plac mie şi îmi aleg unu. Nenea mi-l cântăreşte şi îmi spune :

– 4,7 kg !

Eu îi dau o hârtie de 5 lei, pun pepenele în plasă şi dau să plec. Dar nu fac 2 paşi şi mă trezesc că îmi bate cineva pe umăr. Era vânzătorul.

– Poftim restul !

M-am uitat la el aşa cu nişte ochi. Băi mai există oameni ca tine? Care nu umflă preţurile? Băi tu eşti real?

Am zâmbit, am băgat mâna în buzunar, am scos 50 de bani, că atâta mai aveam mărunt şi i-am dat. I-am zis mulţumesc, mi-a mulţumit şi am plecat.

Uite aşa băi, dacă vreau eu să las, las ! Nu să te fure, aşa cum fac majoritatea. Să nu mai zic de taxiuri.

Zi-mi ce ai pe suflet !

