Celebrul bâlci din Nebuloasă

Ziceam eu astă primăvară de celebrul bâlci de la mine din oraş, care se petrece de două ori pe an. Probabil cei care locuiesc în oraş ştiu. Eh, în vara asta bâlciul e bâlci de tot bâlciul. Chiar nu ai cum să faci aşa ceva, nici dacă te chinui. Anul trecut scriam ceva pe finalul acestui articol, cu trupe bune alea alea. Păi da, anu trecut nu a organizat primăria, şi normal că a fost frumos. Acum? Vreţi să ştiţi cine ne va încânta anu ăsta? Nu…. las la final :).

Mie chiar îmi place. Un eşec de toată jena, la care am să mă amuz de numa numa(asta în cazul în care voi trece pe acolo). Artiştii de la casa de cultură nu au cum să lipsească. Ani de zile ne-au uimit cu piese consacrate :)). Vreţi să aflaţi mai multe? Citiţi acest review de la ultimul bâlci.

Vara asta, ăştia au spart gheaţa !

Hehe, şi ce am să mă mai amuz de papiţoiul ăla de prezentator…. nu-i dau numele, că nu merită publicitate.

Programul bâlciului :

Vineri 19 august 2011:

– Ansamblul SYMBOL – Casa de Cultura Onesti

– Concurs de interpretare si creatie artistica “Confluente Trotusene”

– recital Andreea Balan

Sambata 20 august 2011:

– Ansamblul SYMBOL – Casa de Cultura Onesti

– Concurs de interpretare si creatie artistica “Confluente Trotusene”

– Ansamblul Busuiocul

– recital Marcian Petrescu & Trenul de Noapte

Duminica 21 august:

– Ansamblul SYMBOL – Casa de Cultura Onesti

– Concurs de interpretare si creatie artistica “Confluente Trotusene”

– Gheorghe Turda

– Nicola

– Irina Loghin

– Pepe

*program preluat de pe Onestiul.ro

—————

Te vei afla în oraş în zilele alea? Vei vrea să pleci cu cel mai amar gust din oraşu ăsta? Vei vrea să vezi ţigani, cocalari, bătăi şi să te mai şi buzunărească ? Atunci hai la festival în Nebuloasă ! Pe numele adevărat : Oneşti, un oraş frumos.

Zi-mi ce ai pe suflet !

