Jocurile de noroc (aparate)

Am decis să deschid un post despre aparate şi jocurile de noroc. Şi eu mai joc din când în când, doar de distracţie pe sume mici. Dacă dă, dă, dacă nu, ma ridic şi plec. Nu-mi vând din casă, nici de vândut organe nu vând ca să am bani de păcănele

Ce mi se pare aiurea e atunci când vezi cocalari, dobitoci şi câcaţii pământului că bagă bani a proşti. Chiar dacă nu dă, ei tot bagă. Şi apoi înjură, trântesc şi lovesc aparatul. Tâmpiţilor, aparatu nu are nici o vină că tu eşti ratat de soartă !

Şi cei care cred că pot păcăli un aparat, se inşeală! Da, sunt anumite persoane care prin anumite scheme, păcălesc cazinoul. Nu vreau să aud lucruri cum că aveţi ponturi, scheme şi lucruri de gen. Nu, nu aveţi! Aparatul  are soft, e calculator. Cum îl păcăleşti? Că până la urma urmei eşti om!

Tu om de rând care ai speranţa că vei face bani şi vei trăi din asta. Lasă-te! Aparatele te bagă în boală grea. Te laşi greu de ele. Softul aparatului este setat să dea la anumite intervale. În nici un caz că tu eşti fiul lu Patrocle…

O altă treabă care mă amuză. Sunt diferite persoane care susţin că au ponturi şi le oferă în schimbul unor sume de bani. Păi dacă ai ponturi, de ce naiba nu te foloseşti tu de ele? De ce stai să le vinzi pe net când ai putea să te îmbogăţeşti folosindu-le? Lăsaţi gargara! Nu mai minţiţi lumea.

Şi venind vorba de îmbogăţire. Oameni buni, din aparate nu se trăieşte. Dacă ar fi aşa, atunci de ce ar mai exista? Nu credeţi oare că aparatele sunt făcute să iasă cel care le deţine în câştig? Câştigi doar dacă ai norocul să te pui la aparatu care trebuie.

Şi dacă reuşiţi voi să le bruiaţi prin mijloace legale, vă rog să le împărtăşiţi.

Nu am făcut referire la Sizzling Hot. Am făcut referire la orice tip de joc.

3 comments

  1. Random Name · · Reply

    adevar graiesti xD

  2. si ai primit 5 7ari aaaaa?:)))

  3. prostime care sa cumpere diverse asa zise trucuri exista. La fel ca cei care vor sa se imbogateasca din Adsense si cumpara tutoriale de la “milionari”

Zi-mi ce ai pe suflet !

