Anorexia e prostie

Stăteam eu aşa, mâncam o ingheţată şi navigam pe net. O da, ce termeni folosesc şi eu. Şi dau de ceva cu femeile anorexice. Dă-o dracu de treabă!

Părerea mea e că anorexia e mai degrabă o prostie. Dacă eşti normală la cap, atunci nu ajungi să îţi numeri oasele. Cum naiba să fii atât de idioată încât să ajungi aşa?

Cum naiba să crezi că arăţi bine arătând aşa? Cine naiba şi-ar dori o fată ca cea din imagine? Ţi-e efectiv frică  să ţi-o tragi cu ea, că rămâi cu picioarele ei în mână :)).

Astea sunt femei proaste care mor după atenţie. Dacă în postul ăsta ziceam de cucuoana care mănâncă jumate de kg de slană, la tipa de mai sus ce naiba să mai spun? Mănâncă un ou pe săptămână?

Şi acum serios. Mie personal mi-ar displace, şi aş muri de frică să o văd noaptea. Să nu mai zic, dacă cumva m-aş trezi în ipostaza de a face sex cu dânsa :)).

4 comments

  1. Un ou pe saptamana =)))))))
    I bet she have a Hug-fobia :)) , afraid of hugs :)))

  2. Nu ca imi face foame fata asta :))

  3. Nu crede ca arata bine. Crede ca e prea grasa.

Zi-mi ce ai pe suflet !

