Emoţia

– Şi vezi? Acum vezi?

Spunând asta, mai luase o gură de vodkă.

– Ce să văd?

– Hei hei, da uite cine a apărut? Mi se pare mie sau îţi face plăcere să mă vezi căzut la pământ?

– Nu m-ai căutat cam de ceva vreme…

– De ce să te caut? Tu iar ai stricat tot. Dar sincer tu crezi că îmi pasă? Nu…. nu-mi pasă… doar am nevoie de câteva zile să îmi revin… nu treci imediat peste un şoc. Dar să vezi… deja mă simt mai bine…. Sau să fie efectul băuturii?

– Tu te minţi singur, dragul meu. Aşa cum ai făcut de fiecare dată. Tu zâmbeşti, tu arăţi lumii că nu-ţi pasă, dar defapt eu ştiu ce se petrece. Eu sunt în tine, ştiu ce gândeşti…

– Ai să vezi peste căteva zile, ţi-am zis, deja mă simt mai bine. Mă simt liber, mă simt împlinit. M-am ridicat tot timpul, chiar din cea mai adâncă groapă… acum crezi că nu pot face asta? M-am pregătit de ceva vreme la un moment ca ăsta, eram sigur că va apărea… era inevitabil…

– Îmi vine să râd… nu erai tu ăla care ţineai necondiţionat?

– Ba da, dar uite că a trebuit să pregătesc asta. Acum stau, pe banca asta, înconjurat de atâta lume…. ei trec pe lângă mine, ei se întreabă, oare ce e cu mine, eu mă uit la ei, le zâmbesc… dar într-un fel sau altul, sunt împlinit.

– Atunci de ce bei?

– Hei hei… eu am venit aici să mă calmez, fumez câteva ţigări şi gata. Şi crede-mă, nu-ţi mai dau eu satisfacţia aia să mă vezi călcat în picioare. Şi ajutor? Nu-ţi cer… că doar tu m-ai adus de fiecare dată în stările astea. Uite luna… îmi zâmbeşte… uite câte stele sunt pe cer…  uite cum îmi zâmbesc… Crezi că s-au indrăgostit de mine? E chiar superb, nu vreau să mai plec de aici… e chiar superb.

– Să înţeleg că tu chiar treci peste tot?

– Da… nu am nevoie de nici o atenţie…

– Atunci am să plec, dorul de mine îţi va ajunge.

– Nu, du-te !

Şi rămase el aşa, pe bancă trăgând din ţigară şi zâmbind. Nu regreta nimic, doar vroia să fie singur. Doar vroia să asculte luna, stelele, cerul… doar cu ele vroia să fie.

One comment

  1. May I say…Fuck the world ! :))
    Frumos…

Zi-mi ce ai pe suflet !

