Prima zi de bâlci

Şi azi a fost prima zi de bâlci în scumpa mea Nebuloasă.

Chiar nu ştiu ce s-a petrecut în timpul zilei, că nu m-am dus şi nici nu m-a interesat. Dar…

Am ajuns pe acolo pe la ora 8 şi ceva, la insistenţele lui Mişu. Nimic nou, aceleaşi lucruri proaste, aceleaşi tâmpenii. Tarabe cu ‘made în China’, ţigani, cocalari, struţi şi dinalea.

Şi la scena m-am dus, să văd şi eu ce şi cum. Nimic interesant. Când am ajuns eu cânta unu de muzică populară, ca de fiecare dată normal.  Apoi a urcat şi domnişoara Bălan. Mda, interesant. Toţi lăbarii şi ţiganii se uitau care mai de care la dansatoarele care o însoţeau pe Bălănoaică.

Despre concertul Bălan şi compania de mimoze nu prea am ce scrie. Doar minusuri. Sunetul prost made în Nebuloasă şi-a făcut simţită prezenţa. Ah… şi un bass de ăla gen : Bumţi bumţi, hai cu mă-ta !

2 comments

  1. Nimic despre berea rasuflata si micii expirati:(?
    http://buzz.mug.ro/others/la-balci.html

    1. Nu m-am atins de nimic. Am stat şi mi-am fumat liniştit câteva ţigări şi admiram puzderia de piţipoance adunate să o vadă pe tanti Bălan.

Zi-mi ce ai pe suflet !

