Nici dacă mi-ar da bani

Un blogger câştigă bani, timp liber, ieşiri, testează gadgeturi şi multe altele. Eu din blog am câştigat puţin până acum, dar cu toate astea, ce am caştigat mă face să mă simt mândru.

Dar să zic unde am vrut să ajung.

StirileProtv.ro, sport.ro şi tot ce ţine de cei de la Protv. Ăştia sunt proştii României. Retardism dus la extrem. După cum am mai zis de câteva ori, Sport.ro sunt deosebit de retardaţi. Dovezi aici şi aici.

Dar normal, aşa mamă, aşa copil. Ştirile protv nu sunt departe. Nu mai departe siteul  superb pe care îl au. Ce are aşa rău? Da oare sunt singuru om care turbează când vede 1000 de reclame? Reclame care fac să se mişte siteu cu doua viteze, încet şi deloc. Nu am văzut asemenea retardaţi în viaţa mea. Şi cei care îl administrează, ziariştii lu peşte, care au ceva împotriva limbii române, cu titlurile lor de îţi vine să îi prinzi pe stradă şi să le dai meciul. Apoi să îi întrebi : Intră aici să vezi câţi bani are d-zeu.

Plus reclama nouă de pe site la Protv, aia rupe tot. De la fâş pâna la ce vreţi voi :). Intraţi şi voi, poate o găsiţi. E cu un rechin ademenit de o bucată de carne.

Bun, aşa că nici să îmi plătiţi 100 euro pe articol, tot nu aş scrie ceva frumos despre voi. Şi nici reclame care să ducă la pagina voastră.

Retardaţilor !

Zi-mi ce ai pe suflet !

