Prietenie adevarată

Azi, stăteam la o terasă şi beam o bere cu domnu Mişu. Eu nu aveam chef de nimic, Mişu tot încerca el acolo să îmi aducă un zâmbet pe buze până când mi-a făcut declaraţia care întradevăr m-a mişcat. În sensul bun, desigur :). Am scris-o repede pe telefon să nu o uit.

Enjoy:

“Acum mi-am dat eu seama cu cine stau de vorbă. Bă Amon, esti atât de urât, pfoaileu, nu am văzut în toată viaţa mea o asemenea urâtanie. Şi ăia care stau în complexu rezidenţial Evazatu sunt mai frumoşi decât tine. Cum plm să fii atât de urât? Cânt de 3 ani de zile cu tine, şi deabia acum îmi dau eu seama ce idiot a stat în dreapta mea…”

Stau şi mă uit la el cu o figură de aia gen ‘ce are ăsta mă?’, şi continuă:

“Ia bă mâinile de pe masă, că o urâţeşti! Acum îmi dau eu seama, că atunci când ieşeam amândoi, nimeni nu se uita la noi. Mi se răsuflă berea când stai în faţa ei.Vine toamna mai repede cu tine… Şi… mi se opreşte ceasu la cât eşti de urât. Dacă cumva, ferească d-zeu să faci vreun copil, deşi nu cred că ai cu cine, singuru domiciliu stabil o să fie la Area 51, secţia experimente eşuate. Cum o să arate copilul tău? Alien vs Predator e minciună.

Şi da… Îi cade barba lu Nicolae Grigorescu de pe bacnota asta!”

Pe mine m-a amuzat la culme :)). Măcar a fost sincer:))

7 comments

  1. hmmm… eu il contrazic complet…

  2. Bai dar imi cer mii de scuze ca indraznesc sa postez aici, poate o sa imi faci ecranul hidos =))))) .. dar asta e cel mai amuzant lucru pe care l-am citit. Inca sunt pe jos de ras, felicitari uratule. Ai luminat ziua (de fapt 1:30 .. hmm.. noaptea) cuiva . =))))))

    P.S. Din cate ori te-am vazut mie nu imi pari urat, ba din contra ai un sarm al tau.. si e imposibil sa zici ca esti urat mai ales cand zambesti !
    P.S.2. Da stiu ca a fost o ironie ce a zis mishu (cel putin asta cred) dar tot imi spune constiinta sa intaresc ca nu esti urat.

  3. amon imi este cel mai bun prieten. toata povestea a fost o gluma in fata unei beri si a unei plictiseli cumplite. Si nu, amon nu este urat, sa fie clar pt toata lumea. cine zice ca este urat (la modul serios), sa isi ia o oglinda, sa o sparga si sa manance cioburile. daca nu o sa ii curga sange din gura, atunci amon este cel mai urat om!

    1. =))))))))multumesc

  4. Finalul a fost penal :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

