Mergeţi şi faceţi mişcare

Înainte să încep să fac sală, efectiv nu-mi păsa de corpul meu, nici de cum arăt.

Dar uite că se vede. Se simte. Azi am stat de vorbă cu instructorul şi i-am pus în temă efectele turbante şi senzaţiile de rău non-stop. Eh, şi tipu mi-a zis. Tinere, cât ai stat tu degeaba până acum? Nu crezi că e normal ca organismul tău să se obişnuiască cu repaus, şi acum când îl supui la greutate să răspundă în diferite moduri mai puţin plăcute? Gândeşte-te la organele interne, nu numai la muşchi. Şi eu, aşa în mintea mea…. da bă, aşa e.

Nu sunt disperat de sală în momentul de faţă. Vreau doar să mă menţin în formă. Plus că ţigara şi cafeaua sunt nelipsite. Trebuie să le scot cumva. Până când am să mă las de practici de gen, mai durează.

Aşa că domnii mei, femei, copilaşi, purcei, babe, moşi şi alte specii. Mergeţi să faceţi mişcare, alergaţi, daţi-vă cu capul de perete, numai nu staţi. Că tastatura nu-ţi face muşchi :)), aşa cum credeam eu :)).

5 comments

  1. :D…bv,bv =d>…de vineri ma apuc si eu iar:>

  2. tastatura face muschi la degete, tu stii ce forta am eu in degete:))?

  3. Eu aproape în fiecare zi fac traseu cu bicicleta de aprox. 10-15 Km

    Acum 3 săptămâni s-a expirat şi abonamentul la sală. Dar pun pauză reîncep când vine primavara.

    1. Bun asa:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

