Cum e la un concert?

Am văzut câteva concerte bune în viaţa mea. Desi am ratat concerte foarte foarte bune, nu mă plâng. Nu am avut nici bani, nici timpul necesar (câteva zile).

Şi aşa de mic copil, de când am început cu să dau pe la concerte, am disperat de mai multe lucruri. Trebuie să existe la orice concert oameni proşti cu care nici dacă vrei să vorbeşti, nu ai şanse. Ştiu că vi s-a întâmplat şi vouă să aveţi parte de retardaţi.

De exemplu. Dacă mergi la un concert, de fiecare dată vei vedea nişte roackeri de ăia cu nasul pe sus, cu nişte semi piţipoance, fete îmbrăcate în stil gothic care habar nu au ce cânta trupele de pe tricoul lor.  Mimoze de alea care deodată au ajuns roackeriţe, s-au tăiat destul cu lama şi acum ajung să-şi dea aere. Că defapt noi nu ştim că ele ascultau rock de multă vreme şi toată lumea este pokemoneală de zile mari. Urăsc oamenii ăia care vin cu texte, “ce-ai frate? Tu asculţi trupa x?”. Oameni de aia care arată ca moartea în vacanţă 1, care nu suportă pe cei din jur. Oameni care vin la un concert şi afişează o faţă de aia plină de dispreţ. Şi desigur, niciodată nu vor lipsi textele jumate engleză, jumate română, de parcă nu orice prost ştie engleză. Textele sunt amuzante :)) : “lol, wtf? Sure, facem sex după maşină”.

Sau. Haha, l-ai văzut pe ăla cu plete cum dădea din cap? Da cum să faci aşa ceva?

La ce plm ai venit la concert rock? Să comentezi? În caz că nu ştiai, reţeta e pogo şi headbang. Aşa că prin lucrurile astea nu daţi dovadă decât de pokemoneală acută. Staţi dracu acasă şi râdeţi în lumea voastră! :))

Concluzia : Nu e!

9 comments

  1. la concertele trupei Potential lumea a fost mai agitata ca oricand, asta e clar!

    1. fana ta dedicata · · Reply

      s

      1. Care e penibilul ? eu sau tu? Critici critici, dar bunul simt exista? tu pana si mailul il ai de om destept 😉

  2. jules_verne · · Reply

    Esti cel mai rocker! :)) Fa si un tutorial cu 10 pasi de urmat pt a ajunge cel mai rocker basist cu blog :)))

  3. Uite-l pe amon cum canta la bass.. HaHa :)) Pai ce-i cu el ma.. adica se cuvine sa canti la bass la un concert ? :))
    Bai pokemonule, canta la bass doar in concerte underground ma.. Nu tii deloc la urechile bietilor manelisti? :))
    Dar… Sure facem a beer in Mother Maria. :))

    1. Va certati ca la usa cortului :))

    2. P.S. Doar Sarcasm.. Fara intentii de a rani pe cineva.. Ofeream tente umoristice prin exemple acestui post. Cel putin eu eram pe jos de ras cand citeam 🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

