31 august

Azi e 31 august băi. Gata, s-a dus şi vara. Şi cu asta s-au cam dus toate. Parcă e tipar după aceeaşi perioadă de acum un an, numai că faţă de anu trecut, acum toate s-au petrecut în alte circumstanţe. Aici vă veţi aduce aminte ce şi cum.

Ce frig era anu trecut pe vremea asta. Ţin minte că venisem de la muncă pe la ora 6 dimineaţa şi mă puneam să scriu postul ăla.

Lucruri bune pe vara asta :

– Două sejuri foarte frumoase. Unu la Ocna Sibiului şi unu la Bucureşti.

– Am câştigat primul premiu consistent cu blogul.

– Am trecut cu blogul pe domeniu.ro.

– Mi-am mărit de aproximativ 50 de ori statisticile blogului.

Cam atât 🙂

3 comments

  1. Felicitari.. Ti-ai implinit unul dintre visuri !

  2. Congrats 😉
    O toamnă frumoasă să ai !

Zi-mi ce ai pe suflet !

