Bunul simţ nu e la el acasă

De luni dimineaţă tot umblu să îmi fac rost de o ştampilă şi o semnătură de practică. Trec în anul 3 şi am nevoie de adeverinţa de practică. Am umblat de mi-au sărit capacele pentru o ştampilă şi o semnătura.

Răspunsuri :  ‘Nu avem timp. Noi nu ne ocupăm cu aşa ceva’

Dar în pana mea, eu am adeverinţa. Tu doar trebuie să îmi semnezi şi să îmi pui ştampila.

Până la urma azi am mers la service-ul x şi am vorbit cu inginerul de sistem şi omul foarte amabil.

‘Desigur că te ajut. Dă-mi să văd ce ai’

Eu am rămas aşa uitându-mă la el, pentru că mă aşteptam la un NU din fundul grădinii.

Uite mă bun simţ, om care îmi urează şi succes pe ce a mai rămas din facultă.

One comment

  1. Asa da ! 😛

Zi-mi ce ai pe suflet !

