Ăia nu mă suportă (aparate)

Eu mai bag din când la aparate, sume foarte mici comparativ cu alţi indivizi. Aşa că eu de la o vreme frecventez numai doua locaţii care au acelaşi patron. Una din ele este lângă un local tot cu aparate. Şi acum câteva zile am mers să bag acolo…. Personalul m-a poftit afară:

– Te rog să ieşi afară, noi avem clientela noastră!

Am stat şi m-am uitat la madam ciucea, grasa Oneştiului, râd şi…

– Ce râzi aşa? Du-te lângă, acolo e pentru voi!

– Bine doamnă!

După câteva zile mă întâlnesc cu un prieten care lucrează acolo şi-l întreb ce şi cum, care e treaba. Şi el îmi răspunde:

– Păi frate, femeile de acolo s-au ofticat tare pe tine că înainte băgai numai la noi şi acum nu mai bagi deloc la noi. Na, asta mi-au zis femeile.

Când am auzit, mai aveam oleacă şi cădeam pe jos de râs.

– Cum mă? Da e localul lor? ce treabă au ele mă?

Acum să mă fac înteles!

Cum pnm să te duci să bagi la ei, când ei au doar 3 aparate?

Cum pnm să te duci la ei să bagi, când acolo dacă câştigi trebuie să plâteşti 5 lei bilet? 

Cum pnm să mă duc la ei, o să-l numim localul x, când ei nu te atrag cu nimic?

Pe când la localul y, pe care îl frecventez, există undeva la 30 de aparate. Toate dau, normal, totul e distracţie. Şi la localul y nu-ţi ia 5 lei. La localul y te servesc cu cafea din partea casei. La localul y2(al doilea local sub acelaşi patronat), ai un frigider la dispoziţie şi poţi să îţi iei orice din frigider fără să plăteşti. Cum naiba să te mai duci la localul x?

Da frate, strategie de marketing…. şi vreau să spun că le-a ieşit de minune. 

5 comments

  1. ah , stiu ce zici. Mie balena imi zice tot timpu cai inchis. Daleas ceva sa le dau.

    Nush ce sa zic, daca vreau sa bag bani la tine bag, daca nu, NU si punct.

    Am ajuns sa frecventez “y” pentru ca e mult mai fain, cafea gratis, daca tie sete , un paharel de apa RECE in draci:d. Mult mai buna servirea, + ca la x stiu ca am scos o data vreo 60 de lei in 3 reprize. De fiecare data sa milogit sai dau deo bere.

    1. si cand i-ai dat 5 lei ce-o zis? Gata sefu,!

      1. pai mai avea oleaca si se lipea cu buzele de c**u meu. Lingau mare…

      2. da-i în plm de oligofreni. Da stai aşa. Ai văzut vreodată un ţigan cum face la 4 şeptari in bet de 100? Te cruceşti, zici că a câştigat cupa campionilor. Oare la 5 cum face?
        *4 şeptari in bet de 100 – 20 de lei

      3. ca un urangutan?:))?

Zi-mi ce ai pe suflet !

