Vai di pişioru meu

Calc greu, calc aiurea cu piciorul drept. Săptămâna trecuta am lucrat undeva şi am avut o pereche de tenişi care m-au ros puţin mai sus de călcâi. Nimic deosebit, am facut o beşică.

 

După duş am ieşit puţin afară. Eh, beşica aia s-a spart şi odată cu ea s-a dus pielea de deasupra. Repet, nimic interesant.

Numai că azi aşa, mâine tot aşa până când am văzut că am făcut o rana destul de serioasă în locul în care era beşica. Toată săptămâna am călcat aiurea. Mă doare de mor şi cred că s-a infectat. Dar asta e faza, că nu se vede decât o vânătaie în jurul bubei :)).

Am pus nişte alcool şi cam dă roade, chiar dacă strâng din dinţi şi dau cu pumnii în perna :). Sper să fie bine şi să nu ajung la paraliticii ăia de la spital, iar piciorul meu să fie experiment, sau să creadă că am probleme cu apendicele :)). 

*Sper că desenul vă spune exact ce şi cum :)) 

2 comments

  1. sa nu te duci ma k aia ti-l taie o sa-ti zica k ai cancer la besica si trebe sa iti amputeze tot corpul…

  2. Vai, nu le suport! Le tai eu, le scurg, tai pielea de deasupra, curat cu after shave si apoi trantesc pansament peste. Nu glumesc. Multa lume mi-a zis ca-s masochista. Din cauza asta + alte chestii care intra la “bathroom surgery” 🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

