Despre blogul ăsta

http://andreiamon.ro

Ăsta e blogul, da! Vreau să se înţeleagă câteva aspecte despre acest blog.

Nu mi-am făcut acest blog pentru a ajunge în centrul atenţiei. Nu duc lipsă de atenţie, în caz că voi credeaţi asta. Am foarte mulţi amici cu care mă înţeleg de minune.

Că ies în evidenţă cu ceva? Nu, nu ies. Ăsta e un blog ca oricare altul. Nu excelez cu nimic prin el, nu e nimic mai interesant decât la altele. Este exact un blog de duzină şi aşa cum este el, mie îmi place.

 De închis nu-l închid. Cine intră pe el să se amuze, să fie sănătos. Acum na, singura mea rugăminte, aia mai interesantă, de când hău şi pârău. În comenturi, vorbiţi frumos şi decent. Nu mai înjuraţi! Mama, tata şi tot neamul meu nu sunt vinovaţi pentru nimic.

2 comments

  1. Ce oameni naspa. Sincer eu intru de placere pe blogul tau:P. Imi plac povestile la gura sobei ( daca ar fi mai multe ar fi bestial ) .

    1. pai le scriu mai rar, ca aşa e frumos. Că dacă le-aş scrie pe toate, s-ar duce repede tot:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

