Cum e anul ăsta?

Gata! A trecut şi 11 septembrie 2011. Lumea s-a speriat din nou.

Gândul că nişte patrupezi din lumea a 3-a vor spulbera nişte blocuri cu ocazia ‘aniversării’ a 10 ani de la sângeroasele atentate a creat puţină panică în mai multe state de pe glob. Staţi băi calmi, că oricând se poate întâmpla :). Când vor băieţii să facă un ban cinstit, dărâmă câte ceva.

Mi-am început ziua cum nu se poate mai bine. M-am trezit plin de nervi, nu ştiu de ce – probabil luna plină :)). Mi-am făcut bagaju mai pe fugă aşa şi am luat micul dejun după nşpe săptămâni fără să bag ţigara în gură înainte. E un pas imens pentru mine şi un pas nesemnificativ pentru univers ;). Şi am plecat. În drum spre autogară m-am întalnit cu amici care o tăiau spre şcoală, că deh, azi e prima zi. N-am mai prins nici o maşină aşa că am ales să stau la eterna ocazie. Nu am stat prea mult şi un nene face semn că merge spre Nebuloasa 2. Când am ajuns în Nebuloasa 2, i-am întins 10 lei pentru drum iar omul foarte revoltat pe sistemul din România şi salariile extra mici, mi-a refuzat zicând să îî păstrez să îmi cumpăr o ciocolată. Bine, de banii ăia mi-am luat un pachet de ţigări :)).

La apartament mi-am desfăcut bagajul, am scos laptopul şi l-am trântit pe masa din bucătărie. O cafea imensă, ca deja am suportat prea mult (3 ore) şi am deschis blogul să scriu ceva pe el. Eu ‘orbit’ de diferite lucruri nu mi-am mai dat seama că logat pe blog nu eram şi am făcut următoarea chestie. La Acount Name am scris titlul postului ăsta, adică ‘cum e anul ăsta?’ şi la parolă am început să scriu textul. Am scris o dată textul şi dau enter.  Eroare! Paştele mă-tii! Mai scriu şi a doua oară, tot la fel. Deja mă apucau dracii. Mă pregăteam de acu să dau mesaj pe Twitter să întreb care e treaba şi de ce nu merge. Dar mi-am dat seama înainte să afle o comunitate întreagă cât de prost sunt :)). Şi a urmat un zâmbet de ăla de ăla cum numai eu ştiu, mi-am tras doi d-zei şi mi-am continuat treaba.

Acum hai să revenim şi la ale voastre. Aţi început şcoala copilaşilor? Cum e în noul an? Cum e să trăieşti cu gândul că peste aproape un an, vine iar examenul de bac şi te vei număra printre ăia care vor pica? Mie îmi este extrem de dor de liceu. Tare vroiam să ajung şi eu azi la liceu, să mă întâlnesc cu foştii colegi (ăia care s-au dus), şi cu dirigu. Să mă vadă cât de mândru fişior am ajuns :). Să vadă ce băiat bun s-a făcut răutatea clasei care băga vrăjeli  de gen : păi ai mei au plecat aseară la şedinţa cu părinţi! cum adică, n-au ajuns la şedinţă? Era clar :)).

 Vă doresc succes în noul an şcolar. Ăştia care intraţi în ultimul an, din toata inima : Baftă bă! Să reuşiţi să treceţi de 50 de procente! Bobocei, voi să fiţi cuminţi şi să nu chiuliţi. Să oferiţi carnetul domnului profesor, chiar şi la nota 1. Credeţi-mă, o să fie bine!

Succes! 

4 comments

  1. Multam Fain! Chiar o sa avem nevoie astia care am trecut a 12a. Daca o sa fie la fel de greu bacul, ca si anul trecut… e NASOL!

    pana atunci

  2. Baftă și ție, Amoane ;).

    1. multumesc!:d

Zi-mi ce ai pe suflet !

